نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر! + عکس

نقشه عجیب دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر ! + عکس ها

نقشه شوم 2 دختر ماساژور زیبا برای پیرمرد ثروتمند در تهران! + عکس

نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار + عکس


http://gahar.ir/wp-content/uploads/2013/12/0.715186001386179793_parsnaz_ir.jpg



نقشه دزدی از تاجر 76 ساله

 
تحقیقات در این پرونده از 2 ماه پیش با شکایت تاجر 76 ساله آغاز شد. او به ماموران گفت:مدتی قبل با دختر 23 ساله ای به نام پریسا آشنا شدم.

وقتی متوجه شد که به تنهایی در خانه ای در شمال پایتخت زندگی می کنم، گفت ماساژور است و من که پا درد داشتم از او کمک خواستم. اما غافل از اینکه نقشه دزدی از خانه من را کشیده است.

وی ادامه داد:فردای آن روز پریسا و دوستش که او هم مدعی بود ماساژور است به خانه من آمد اما هنوز دقایقی نگذشته بود که 2 پسر جوان دیگر هم وارد خانه ام شدند که با دیدن آنها شوکه شدم.

 

نقشه دزدی

سرقت به خاطر کل کل بچه گانه

 

یکی از پسران اسلحه ای به سمتم گرفت و تهدید کرد جای پول و طلاها را نشان او بدهم. می خواستم فریاد بزنم که دیگری با چسب دهانم را بست. پریسا هم دستان و پاهایم را بست و پس از آن به جست و جو در خانه پرداختند. هرچه به آنها می گفتم من پول و طلاها را در خانه نگه نمی دارم باورشان نمی شد. آنها حتی از من فیلم و عکس تهیه کرده و تهدیدم کردند چنانچه به پلیس شکایت کنم، با انتشار آنها آبرویم را می برند. شاکی ادامه داد:پس از چند ساعت آنها با سرقت 2فرش دستباف نفیس از خانه ام فرار کردند و من با کمک همسایه ها نجات یافتم.

کل کل عجیب

گروهی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای شناسایی دزدان مسلح آغاز کردند. پریسا نخستین کسی بود که با انجام اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد و با اطلاعاتی که وی در اختیار مأموران قرار داد، اعضای دیگر باند هم دستگیر شدند. یکی از آنها پسر24ساله ای است که به تازگی در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده و دانشجوی نخبه است.

 

نقشه دزدی

سرقت به خاطر کل کل بچه گانه

 

او که به خاطر یک کل کل و شرط بندی وارد این بازی شده بود به شدت پشیمان بود و اصلا فکرش را نمی کرد گیر بیفتد. متهم در تحقیقات گفت:نقشه سرقت را پریسا کشید. پریسا با دختر مورد علاقه ام دوست بود. او به ما گفت به تازگی با تاجر طلا آشنا شده است. همه چیز یک بازی بود. آنقدر در گوش ما خواند که پیرمرد وضع مالی خیلی خوبی دارد تا اینکه وسوسه سرقت به جانمان افتاد. مدام می گفت شما عرضه ندارید و می گفت شرط می بندم که نمی توانید از پسش بربیایید.

این را که شنیدم به خاطر کل کل شرط بستیم که می توانیم وارد بازی شویم. برای اجرای این نقشه اسلحه ای به شکل واقعی طراحی کرده و ساختم. آنقدر قشنگ ساخته بودم که حتی دختر موردعلاقه ام تصور کرد واقعی است. پس از آن وارد خانه تاجر طلا شدیم.وی گفت:من اصلا نیاز مالی نداشتم چون خودم شرکت دارم. از سوی دیگر دختر موردعلاقه ام هم وارد این بازی شد و در آخر همه ما گیر افتادیم.

هم اکنون متهمان با دستور قاضی، در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته اند و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی که با این شگرد فریب خورده باشند، ادامه دارد.

نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر!




















نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر! - نمناک

namnak.com/نقشه-دزدی.p44345
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
5 hours ago - نقشه دزدی و کل کل عجیب پسر 24 ساله‌ با دختری برای دزدی و سرقت دو فرش دستباف نفیس را در نمناک بخوانید.

Images for ‫نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر!‬‎

4 hours ago
17 hours ago
4 hours ago
More images for نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر!Report images

بالاترین: نقشه عجیب دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر ! + عکس ها

https://www.balatarin.com/permlink/2017/2/12/4431944
Translate this page
46 mins ago - نقشه عجیب دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر ! ... یک پیر مرد 76 ساله که تاجر بود به همراه دوستانش نقشه دزدی کشیدند و از خانه او سرقت کردند.

نقشه شوم 2 دختر ماساژور زیبا برای پیرمرد ثروتمند در تهران! - نیمباز ...

nimbuzzi.ir/نقشه-شوم-2-دختر-ماساژور-زیبا-برای-پیرمرد/
Translate this page
23 mins ago - دختر زیبا به نام پریسا به پیرمرد 76 ساله و ثروتمندی طرح رفاقت ریخته بود و با دوستانش نقشه ... نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر!

نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار | مشرق | خبروان

khabarone.ir/.../نقشه-دختران-ماساژور-برای-سرقت-از-پیرمرد-پولد...
Translate this page
6 hours ago - پیرمرد تاجر گفت: آن روز پریسا و دوستش که او هم مدعی بود ماساژور است به ... نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار ... همه‌‌چیز یک بازی بود.

نقشه 2 دختر ماساژور برای یک پیرمرد! / با دیدن آنها در خانه ام شوکه شدم! + ...

khabarfarsi.com/u/33260556 - Translate this page
نقشه 2 دختر ماساژور بر مرد طلافروش تهرانی +عکس و جزئیات ... وی افزود: ابتدا یک ... نقشه دزدی طلاها را طراحی کرده و آن را با دوستم در میان گذاشتم. شب حادثه به عنوان ...

نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار - مشرق نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/33278130 - Translate this page
پیرمرد تاجر گفت: آن روز پریسا و دوستش که او هم مدعی بود ماساژور است به خانه من آمد ... سرویس اجتماعی - دو دختر جوان که با همدستی دو پسر به بهانه ماساژ 100 سکه طلا از ...

دام طلایی دختران ماساژور برای مردجواهرفروش +عکس - ساعت24 | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/33280921 - Translate this page
5 hours ago - ساعت 24-دو دختر ماساژور که با تهیه فیلم سیاه از جواهرفروش سرشناس، قصد داشتند از او صد ... نقشه 2 دختر ماساژور برای یک پیرمرد! ... پس از آن وارد خانه تاجر طلا شدیم. ... نقشه دزدی طلاها را طراحی کرده و آن را با دوستم در میان گذاشتم.

نقشه شوم ۲ دختر ماساژور زیبا برای پیرمرد ثروتمند در تهران! | پارسی پو

parsipoo.ir/news/.../نقشه-شوم-۲-دختر-ماساژور-زیبا-برای-پیرمرد/
Translate this page
25 mins ago - دختر زیبا به نام پریسا به پیرمرد 76 ساله و ثروتمندی طرح رفاقت ریخته بود و با دو. ... نقشه دزدی دو دختر ماساژور برای یک پیرمرد تاجر! منبع خبر ...

نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار - چشم انداز

www.cheshmandaz.ir/.../46285-نقشه-دختران-ماساژور-برای-سرقت-...
Translate this page
پیرمرد تاجر گفت: آن روز پریسا و دوستش که او هم مدعی بود ماساژور است به خانه من آمد اما هنوز ... نقشه دختران ماساژور برای سرقت از پیرمرد پولدار ... همه‌‌چیز یک بازی بود.