نفیسه روشن: هنوز ترس پیک شادی با من است

خانم بازیگر: هنوز ترس پیک شادی با من است +عکس - اخبار ایران

ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/01/09/1396010917591344210405494.jpg


خاطرات نفیسه روشن از عید نورزو

طی مصاحبه ای بازیگر محبوب کشورمان خانم نفیسه روشن از خاطرات عید نورزو و آرزویش در سال جدید برای هموطنانش گفت.نفیسه روشن

نفیسه روشن

سال 95 چگونه بود؟

هم خوب بود هم بد. البته از لحاظ کاری خوب بود اتفاقی که دوست داشتم برایم رخ داد. دوست های خوبی پیدا کردم و با خانم درخشنده کار کردم تئاتر «معاشر» را در قدیمی ترین سالن تهران سنگلج اجرا رفتم.

 مصاحبه نفیسه روشن

خاطرات نفیسه روشن از نوروز

 

خاطره از نوروز؟

خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد. هنوز ترس پیک شادی با من است و 12 روز حل نمیکردیم و روز سیزدهم با کمک مامان و بابا حل میکردیم، نوروز در کل برایم شیرین است.

 

نوروز مسافرت می روید؟

همیشه در نوروز از خلوتی و صفای تهران لذت می برم. من بزرگ شده تهرانم هیچ وقت نتوانستم از تهران لذت ببرم چرا که ترافیک دود شلوغی عصبانیت دیده ام اما در ایام نوروز شما می توانید از تهران استفاده کنید.

 

عیدی می دهید یا می گیرید؟

از بزرگترها عیدی می گیرم و به کوچکترها عیدی می دهم.

 

اهل دید و بازدید هستید؟

اگر مسافرت نباشد طبق آداب و رسوم دید و بازدید می رویم.

 

کدام سین رو دوست دارید؟

سبزه را دوست دارم حس زندگی و زنده بودن را به آدم می دهد، در حلول عید در حال رشد است و زندگی در آن جریان دارد.

 

پر حاشیه ترین اتفاق سال گذشته؟

امسال از لحاظ کاری حاشیه خوبی در خصوص کار خانم درخشنده و تئاتر «معاشر» داشتیم اما مصاحبه ای که با یکی از رسانه های اینترتی داشتم نیت ما از این گفتگو چیز دیگری بود که متاسفانه برخی ها مصاحبه را برعکس انتقال دادند که این موضوع من را ناراحت کرد.

 

کار جدید پیشنهاد دارید؟

دو نمایش نامه تئاتر برای من فرستادند همچنین دو کار سینمایی هم پیشنهاد شد که تا قطعی شدن آن حرفی نمی زنم.

نفیسه روشن

صحبت های نفیسه روشن برای سال جدید

 

آرزوی شما برای سال جدید؟

برای خودم و هموطنان عزیزم سلامتی می خواهم درسته بخش پزشکی از جامعه است بخاطر مشکلاتی که برای مادر بزرگم داشتم خاطرات تلخی در بیمارستان ها دیدم امیدوارم عزیز هیچ کس در بیمارستان نباشد.

 

خاطره از تحویل سال برایمان تعریف کنید؟

سال گذشته به دلیل اینکه مشغول کار بودم قبض موبایل و پیامکی برای بدهی موبایلم نیامده بود به همین خاطر زمان تحویل سال خواستم پیامک و تماس بگیرم و عید را تبریک بگویم دیدم خطم یک طرفه شده است و من دو ساعت بعد از تحویل سال درگیر موبایلم بودم. البته سالهای قبل به دلیل حضور در برنامه های عید پخش زنده بودم و زمانی که دعای تحویل سال می خواندند در اتوبان مدرس بودم.

کلام پایانی:

امسال که سال خروس است امیدوارم که خروس موقع طلوع خورشید یک اواز زیبا سر میدهد و مژده صبح میدهد. انشاالله هر روز برای عزیزان مژده سلامتی و پول باشد...

ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!

























ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی! - نمناک

namnak.com/ترس-نفیسه-روشن.p46808
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
3 hours ago - نفیسه روشن و مصاحبه با نفیسه روشن و خاطرات نفیسه روشن و ترس نفیسه روشن از نوروز را در نمناک ببینید.

ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی! | نمناک | فیدگاه

feedgah.ir/post/.../ماجرای-ترس-نفیسه-روشن-از-پیک-نوروزی/
Translate this page
2 hours ago - ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!

نو به نو - ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!

www.n1.nobno.ir/showpost.php?id=7916
Translate this page
2 hours ago - ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی! نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون از خاطرات کودکی خود در عید و آروزیش برای ملت ایران سخن می گوید.
تایید مرگ همسر افشین یداللهی توسط آرش یداللهی
30 Mar 2017
سرطان سینه با تشخیص زودهنگام درمان می‌شود
30 Mar 2017
More results from www.n1.nobno.ir

نفیسه روشن: هنوز ترس پیک شادی با من است - صراط

www.seratnews.ir/.../نفیسه-روشن-هنوز-ترس-پیک-شادی-با-من-اس...
Translate this page
بازیگر کشورمان گفت: خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد. هنوز ترس پیک شادی با من است و 12 روز حل نمیکردیم و روز سیزدهم با کمک مامان و بابا ...

Images for ‫ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!‬‎

23 hours ago
2 hours ago
1 day ago
1 day ao
1 day ago
More images for ماجرای ترس نفیسه روشن از پیک نوروزی!Report images

آخرین خبر | نفیسه روشن: هنوز ترس پیک شادی با من است

akharinkhabar.ir/.../نفیسه-روشن-هنوز-ترس-پیک-شادی-با-من-است
Translate this page
23 hours ago - باشگاه خبرنگاران/ هنوز ترس پیک شادی با من است و روز سیزدهم با کمک خانواده حل میکردیم.به مناسبت فرارسیدن نوروزگفتگویی ا نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون تئاتر ... و روز سیزدهم با کمک مامان و بابا حل میکردیم، نوروز در کل برایم شیرین است. ... چهره ها/ «لیندا کیانی» در نمایی از فیلم «ماجرای نیمروز».

خبر فوری-هنوز ترس پیک شادی با من است

www.khabarfoori.com/detail/.../هنوز-ترس-پیک-شادی-با-من-است
Translate this page
17 hours ago - به مناسبت فرارسیدن نوروزگفتگویی با نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون تئاتر ... خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد.

نفیسه روشن: هنوز ترس پیک شادی با من است - نیوز مانیتور

monitor.shafaqna.com/FA/IR/8728552
Translate this page
بازیگر کشورمان گفت: خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد. هنوز ترس پیک شادی با من است و 12 روز حل نمیکردیم و روز سیزدهم با کمک مامان و بابا ...

خانم بازیگر: هنوز ترس پیک شادی با من است +عکس - اخبار ایران

karva.ir/news/81462
Translate this page
12 hours ago - هنوز ترس پیک شادی با من است و روز سیزدهم با کمک خانواده حل میکردیم. ... باشگاه خبرنگاران: به مناسبت فرارسیدن نوروزگفتگویی ا نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون تئاتر داشتیم که در ادامه می ... خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد. .... ماجرای جنجالی ازدواج رضا رویگری با همسر دومش +عکس ...

خانم بازیگر: هنوز ترس پیک شادی با من است +عکس | هنوز ترس - قطره

www.ghatreh.com/.../خانم-بازیگر-هنوز-ترس-پیک-شادی-است-عک...
Translate this page
21 hours ago - هنوز ترس پیک شادی با من است و روز سیزدهم با کمک خانواده حل میکردیم. ... فرتاک نیوز"، به مناسبت فرارسیدن نوروزگفتگویی با نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون تئاتر داشتیم که در ادامه می خوانید : سال 95 ... خاطرات نوروز ما به کودکی و استرس پیک شادی برمیگردد. .... «ماجرای نیمروز» قربانی کنسرت می شود ...