صدای امیر تاجیک بعد از جراحی تغییر کرده است؟

مدیر برنامه امیر تاجیک: صدای این خواننده تغییر نکرده است

منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک خوب هست

وضیعت حال تاجیک


http://3dajo.ir/images/6528.jpg




وضعیت امیر تاجیک بعد از عمل جراحی

حدود دو ماه بود که امیر تاجیک در مجرای تنفسی خود احساس ناراحتی می کرد و با توجه به اینکه یک خواننده باید برای خواندن بتواند تنفس راحتی داشته باشد او کمی با مشکل رو به رو بود.
پیمان ذاکری مدیر برنامه های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ گفت:حال عمومی امیر تاجیک بهتر است اما منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم تا به امید خدا همه نگرانی هایمان برطرف شود.

وی ادامه داد:11 اسفند تاریخ رسمی اعلام نتیجه پاتوبیولوژی است اما با توجه به اینکه پزشک معالج امیر تاجیک خودش درخواست کرده بود، قرار بود جواب آزمایش را چند روز زودتر به ما بدهند.

امیر تاجیک

امیر تاجیک خواننده پاپ



ذاکری همچنین تصریح کرد:البته من دوباره تماس گرفتم و به من اعلام کردند که تلاش خود را به کار می گیرند تا زودتر جواب را به ما ارائه بدهند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد و می گوید هر آنچه که قسمت و حکمت باشد، همان اتفاق می افتد.

مدیر برنامه های این خواننده موسیقی پاپ همچنین یادآور شد:تاجیک می گوید تا زمانی که نفس دارم ، هستم و روزی که باید بروم هم ، می روم.

وی افزود:با این حال بنده، برادر و اعضای خانواده امیر تاجیک بسیار نگران هستیم و تا زمانی که جواب آزمایش آماده نشود، نمی توانیم هیچ حرکتی انجام دهیم.

ذاکری توضیح داد:مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد در مجرای تنفسی او قرار داشت و بین فاصله بینی تا مغز قرار گرفته بود که این توده را از آنجا خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد:از این لحاظ حنجره مشکلی نداشت و گرفتگی بینی نیز صد در صد نیست اما نمی تواند مقام بالا بخواند اما خدا را شکر صدای امیر تاجیک هیچ تغییری نکرده است.

صدای امیر تاجیک بعد از جراحی تغییر کرده است؟





































صدای امیر تاجیک بعد از جراحی تغییر کرده است؟ - نمناک

namnak.com/عمل-جراحی-امیر-تاجیک.p45177
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
2 hours ago - امیر تاجیک و همل جراحی امیر تاجیک و جواب آزمایش امیر تاجیک و صدای امیر تاجیک و وضعیت امیر تاجیک و امیر تاجیک بیمارستان و بیماری امیر ...

آخرین خبر | مدیر برنامه امیر تاجیک: صدای این خواننده تغییر نکرده است

akharinkhabar.ir/.../مدیر-برنامه-امیر-تاجیک-صدای-این-خواننده-تغ...
Translate this page
8 hours ago - مدیر برنامه امیر تاجیک: صدای این خواننده تغییر نکرده است ... وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد و می گوید هر ... ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد در مجرای .... چرا«کتایون ریاحی» بعد از «یوسف پیامبر» بازیگری را کنار گذاشت؟

منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک ...

www.mizanonline.ir/.../منتظر-جواب-آزمایش-پاتوبیولوژی-هستیم-...
Translate this page
11 hours ago - وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد و می گوید هر آنچه که ... ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد در مجرای ... اما نمی تواند مقام بالا بخواند اما خدا را شکر صدای امیر تاجیک هیچ تغییری نکرده است. .... دیدار مادر شهید با فرزندش بعد از 33 سال ...

وضیعت حال تاجیک - آبلاکو

ablako.ir/search/?q=وضیعت+حال+تاجیک
Translate this page
امیر تاجیک تحت عمل جراحی قرار گرفت + عکس , امیر تاجیک خواننده پاپ روی تخت ... امیر تاجیک است، گفت: خدا را شکر صدای امیر تاجیک هنوز تغییری نکرده است. ... به جزییات این عمل جراحی بیان کرد: «حدود شش ماه پیش متوجه شدیم امیر تاجیک در ...

منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک ...

boultan.ir/.../منتظر-جواب-آزمایش-پاتوبیولوژی-هستیم-خدا-را-شکر...
Translate this page
11 hours ago - وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد و می ... ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد در ... اما نمی تواند مقام بالا بخواند اما خدا را شکر صدای امیر تاجیک هیچ تغییری نکرده است. ... گفت‌وگوی فارس با جهانگیر الماسی/۲ نخستین نمایش بعد از.

منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک ...

khabarfarsi.com/u/34106466 - Translate this page
منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک هنوز . ... 5 درصد را دادید زیرا خیلی کار سختی است و بعد از آن همه سختی ها و مشکلات 94 و وضعیت ... مردم داده با توفیق الهی عمل کرده است، گفت: برای سال 95 رشد اقتصادی 5 درصد را برنامه .... ماندنی شوی و گفتند در لیست مازاد نیستی اما به یکباره همه چیز تغییر کرد؟

منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک ...

jadidtarinha.net/.../منتظر+جواب+آزمایش+پاتوبیولوژی+هستیم+خدا...
Translate this page
8 hours ago - وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد ... ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار ... خدا را شکر صدای امیر تاجیک هنوز تغییری نکرده است» اینجا کلیک کنید. ... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از ...

امیر تاجیک ،خواننده مطرح پاپ ، به دلیل التهاب یک غده در قسمت چپ ...

nobiz.ir/news/63513
Translate this page
امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در ... او ادامه داد: «با توجه به رشد غده در قسمت چپ صورت، اولین عمل جراحی ساعتی پیش انجام گرفت که ... وی بارها به عنوان خواننده در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، عشق من ایران من، ... الان به نظرتان این فضا تغییری پیدا کرده است؟

امیر تاجیک مورد عمل جراحی قرار گرفت/ اعلام جواب آزمایش در پایان هفته

www.farsnews.com/13951201001021
Translate this page
Feb 19, 2017 - ذاکری تصریح کرد: حدود دو ماه بود که امیر تاجیک در مجرای تنفسی خود ... رشد کردن است و باید سریع جراحی شود و به همین دلیل دیروز این عمل انجام شد و ...

آخرین خبر از وضعیت بیماری خواننده پاپ

www.shahrekhabar.com/analysis/148809264079330
Translate this page
6 hours ago - ... تاجیک است، گفت: خدا را شکر صدای امیر تاجیک هنوز تغییری نکرده است. ... وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ... ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد ...