شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از شش ساعت/ کشف جسد سوخته

راز جسد سوخته برملا شد/ جزئیات قتل صاحب باشگاه ورزشی در لرستان

اخبار-شناسایی جسد سوخته معلم جوان


http://www.kavare.ir/wp-content/uploads/2015/08/%D8%AC%D8%B3%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%86%DA%AF%D9%87-1.jpg




قاتل جسد سوخته در شیراز شناسایی شد

چند روز قبل مردی در بیضا استان فارس با دیدن شعله های آتش در خرابه ای در آن نزدیکی با آتش نشانی و پلیس تماس گرفت. وقتی آتش نشان ها حریق را مهار کردند، جسد سوخته مرد جوانی که در میان ضایعات و انبوهی از زباله افتاده بود، بیرون کشیده و ماجرا به بازپرس جنایی گزارش شد.

تیمی از کارآگاهان زیر نظر بازپرس، راهی محل حادثه شدند. جسد سوخته متعلق به جوانی بود که به نظر می رسید در محلی به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است. آثار اصابت ضربات جسم تیز بر بدن وی حکایت از آن داشت که ابتدا با ضربات چاقو یا چیزی شبیه به آن به قتل رسیده است.

شناسایی قاتل جسد سوخته

شناسایی قاتل جسد سوخته

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. در گام اول تحقیقات، ماموران به بررسی پرونده های مربوط به افرادی پرداختند که مفقودی شان چند روز قبل به ماموران گزارش شده بود. به همین دلیل ماموران از خانواده تعدادی از مفقودان برای شناسایی جسد دعوت کردند و در نهایت در حالی که جسد این جوان به شدت سوخته بود، خانواده وی با مراجعه به پزشکی قانونی او را شناسایی کردند.با شناسایی جسد و محرز شدن ارتکاب جنایت، مسیر رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. در حالی که تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شده بود، از پزشکی قانونی خبر رسید که قربانی با اصابت ضربه قمه به شکمش به قتل رسیده و پس از آن جسدش به آتش کشیده شده است.

کارآگاهان در ادامه دریافتند که این جوان در شیرزا به قتل رسیده و سپس جسدش به بیضا منتقل شده است. با انجام اقدمات گسترده پلیسی، یک مظنون به قتل که از آخرین افرادی بود که با مقتول تماس گرفته بود شناسایی شد. او پس از دستگیری مدعی شد که بیگناه است. با این حال پلیس که به او مظنون بود وی را بازداشت کرد و تحقیقات برای کشف راز قتل ادامه یافت.

تحقیقات نشان می داد که در تاریکی شب، وی جسد را داخل پتو گذاشته و به خرابه ای اطراف بیضا منتقل کرده است. به این ترتیب بازجویی از او ادامه یافت تا اینکه پس از گذشت چند روز، او راز جنایت را فاش کرد.این متهم گفت:من و مقتول از مدت ها قبل با یکدیگر سر مسائل ناموسی اختلاف داشتیم. او را سوار خودرو کردم و پس از اینکه با هم بحثمان شد با قمه او را به قتل رساندم. سپس جسد را درون پتو پیچیدم و داخل صندوق عقب گذاشتم. جسد را در اطراف بیضا با بنزین آتش زدم و از محل متواری شدم.

با توجه به ادعاهای متهم، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد

شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز















شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز - نمناک

namnak.com/شناسایی-قاتل-جسد-سوخته.p43854
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
4 hours ago - جسد سوخته و سوزندان جسد و قتل مردی بخاطر مسایل ناموسی را در سایت نمناک مشاهده نمایید.

شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز – آخرین اخبار ایران و جهان | NewsAir

www.newsair.ir/شناسایی-قاتل-جسد-سوخته-شده-در-شیراز/
Translate this page
4 hours ago - چند روز قبل مردی در بیضا استان فارس با دیدن شعله های آتش در خرابه ای در آن نزدیکی با آتش نشانی و پلیس تماس گرفت.

Images for ‫شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز‬‎

More images for شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیرازReport images

شناسایی قاتل جسد سوخته شده در شیراز - تیتر24

www.titr24.com/News...==/شناسایی-قاتل-جسد-سوخته-شده-در-شی...
Translate this page
جسد سوخته و سوزندان جسد و قتل مردی بخاطر مسایل ناموسی را در سایت نمناک مشاهده نمایید.

شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از شش ساعت/ کشف جسد سوخته ...

khabarone.ir/.../شناسایی-و-دستگیری-قاتل-در-کمتر-از-شش-ساع...
Translate this page
Dec 16, 2016 - شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از شش ساعت/ کشف جسد سوخته مقتول ... زهرا حضور پیدا کردند و جسد مقتول را که در گودالی دفن شده بود کشف شد.

راز جسد سوخته برملا شد/ جزئیات قتل صاحب باشگاه ورزشی در لرستان ...

www.mehrnews.com/.../راز-جسد-سوخته-برملا-شد-جزئیات-قتل-ص...
Translate this page
Jul 2, 2016 - راز جسد سوخته برملا شد/ جزئیات قتل صاحب باشگاه ورزشی در لرستان ... این گزارش جسد سوخته ای در منطقه اطراف «سراب یاس» خرم آباد مشاهده شده بود ... وی به شناسایی هویت مقتول در روز قتل اشاره کرد و افزود: مقتول جوانی ۳۰ .... شیراز ...

اخبار-شناسایی جسد سوخته معلم جوان - استهبانی ها

estahbaniha.ir/news/show/5143/شناسایی-جسد-سوخته-معلم-جوان
Translate this page
Oct 25, 2016 - جسد سوخته معلم جوان 25 ساله از اهالی تکاب روز دوشنبه داخل اتومبیلش در یکی از جاده های روستایی ... نمایی زیبا از مسجد وکیل شیراز ... تکاب خارج شده و توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده و در داخل خودروی سواری خود سوزانده شده است.

برچسب ها - جسد سوخته - عصر ایران

server1.asriran.com/fa/tag/4/جسد%20سوخته
Translate this page
تکذیب پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله هاشمی از سوی رییس حراست مجمع تشخیص مصلحت نظام. برچسب جستجو ... مشارکت یکدیگر علیرضا را به قتل رسانده و سپس جسد... پزشکی قانونی ... این زمینه شد این گزارش حاکیست جسد سوخته شده ساناز... کد خبر: ۹۴۰۷۴ ... به ماموران پلیس آباده شیراز خبر دادند جسد سوخته زنی... شناسایی هویت جسد ...

شناسایی جسد سوخته معلم جوان - بازنشر 24

baznashr24.com/search/?q=شناسایی+جسد+سوخته+معلم+جوان...
Translate this page
جسد سوخته معلم جوان 25 ساله از اهالی تکاب روز دوشنبه داخل اتومبیلش در یکی از جاده های ... از منزل خود در شهرستان تکاب خارج شده و توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده و در داخل ... شکراله نجفی، دبیر فیزیک در شیراز از سوی چند کارگر افغان به قتل رسید.

شناسایی جسد سوخته معلم جوان - مجله اینترنتی جدیدترین ها

jadidtarinha.net/news/587899/شناسایی+جسد+سوخته+معلم+جوان
Translate this page
Oct 24, 2016 - پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جسد سوخته معلم جوان 25 ساله از ... از منزل خود در شهرستان تکاب خارج شده و توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده و در داخل ... نجفی، دبیر فیزیک در شیراز از سوی چند کارگر افغان به قتل رسید.