زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو + عکس

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان حادثه پلاسکو از زیر آوار

کلیپ زنده بیرون امدن آتش نشان از زیر آوار پلاسکو

تایید قطعی پیدا شدن اجساد دو قربانی حادثه پلاسکو تا این لحظه


http://uc.persianv.com/up3/images/4c6rbxqfwbqp57koko2.jpg


نجات معجزه آسای آتش نشان از زیر آوار پلاسکو

یکی از مدیران آتش نشان حاضر در ساختمان پلاسکو با وجود مصدومیت شدید موفق می شود خود را از برج آهنی پایتخت زنده خارج کند، خروج او از این ساختمان از سوی سایرین به نوعی معجزه تلقی می شود.

در میان آتش نشان هایی که در روز حادثه پلاسکو توانستند خود را از برج آهنی تهران خارج کنند، نام فخرالدین گودرزی، معاون ایستگاه "یک" آتش نشانی تهران نیز به چشم می خورد. او با وجود مصدومیت شدید، موفق شد خود را در همان ثانیه های نخستین ریزش ساختمان از زیر آوار خارج کند.

این آتش نشان پس از خروج از ساختمان به شدت مصدوم بود به طوری که از روز نخست حادثه تا هشتمین روز عملیات آتش نشان ها برای به اتمام رساندن عملیات آواربرداری ساختمان در بیمارستان بستری بود.

وی اکنون مراحل درمان خود را در خانه پیگیری می کند و به علت شکستگی از ناحیه لگن و پا، قادر به حرکت نیست.

آتش نشان گودرزی، برادر فخرالدین گودرزی معاون ایستگاه یک آتش نشانی تهران در رابطه با دلایل آتش نشان شدنش می گوید:برادر من بیش از 17 سال سابقه آتش نشانی دارد و من نیز از 9 سال پیش تصمیم گرفتم که آتش نشان شوم. الگوی من همواره برادرم بود و بعد از حادثه پلاسکو نیز به یقین رسیدم که الگوی مناسبی را برای خود انتخاب کرده ام.

وی با اشاره به وضعیت برادر خود در روز حادثه پلاسکو و اتفاقاتی که برای فخرالدین گودرزی رخ داده است می گوید:لحظاتی قبل از ریزش کامل ساختمان پلاسکو و درست زمانی که بخشی از ساختمان در ثانیه های اولیه ریزش کرد، برادر من در طبقه دوازدهم ساختمان حضور داشته است. پس از ریزش اولیه بخشی از ساختمان، او به همراه آوار 4 طبقه به پایینی پرت می شود. او در این شرایط تا کمر زیر آوار ساختمان می ماند.

این آتش نشان می افزاید:برادر من برای رها سازی خود تلاش زیادی می کند و در نهایت نیز موفق می شود. پس از آن نیز به صورت سینه خیز خود را تا راهرو ساختمان می رساند.

وی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون درخواست های کمک فخرالدین گودرزی از سایر آتش نشان ها می گوید:فخرالدین زمانی که خود را تا راهرو ساختمان می رساند، فریاد می زند و درخواست کمک می کند اما همان زمان متوجه می شود که ساختمان در حال ریزش است. همان موقع با وجود مصدومیت شدید خود را به پنجره ساختمان می رساند.

این آتش نشان با بیان اینکه " برادر من دوست نداشت که پیکرش زیر آوار ساختمان بماند" می گوید:برادر من دوست نداشت پس از مرگ پیکرش زیرآوار بماند به همین خاطر تصمیم می گیرد خود را از پنجره به بیرون پرتاب کند. در همین حال در حین فرود از پنجره ساختمان به یکباره با یک نردبان هیدرولیکی مواجه می شود و به وسیله آن به پایین ساختمان منتقل می شود.

وی می افزاید:اینکه در آن شرایط برادر من می تواند با وجود مصدومیت شدید خود را از پنجره خارج کرده و درست همان زمان یک نردبان هیدرولیکی در مسیر او بوده، چیزی جز معجزه نیست.

این آتش نشان با اشاره به شرایط حال حاضر برادر خود می گوید:برادر من در حال حاضر از ناحیه لگن، کمر، زانو و ران دچار شکستگی و ضرب دیدگی شدید است و پس از 8 روز از بیمارستان ترخیص و مراحل درمان خود را در خانه پیگیری می کند.

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو













زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو - نمناک

namnak.com/زیر-آوار-پلاسکو.p43456
Translate this page
Rating: 5 - ‎7 reviews
6 hours ago - زیر آوار پلاسکو و نجات معجزه آسای آتش نشان در حادثه پلاسکو و حادثه ای عجیب برای آتش نشان گودرزی لحظاتی بعد از ریزش ساختمان پلاسکو در ...

Images for ‫زنده بیرون آمدن یکی از آتشنشانان از زیر آوار پلاسکو‬‎

5 hours ago
6 days ago
3 days ago
3 days ago

More images for زنده بیرون آمدن یکی از آتشنشانان از زیر آوار پلاسکوReport images

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو + عکس | جدید 95 ...

kabironline.net/2017/.../نجات-معجزه-آسای-آتش-نشان-از-زیر-آوار-پلا...
Translate this page
1 hour ago - برچسب ها:زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از پلاسکو,عکس, فیلم, دانلود, کلیپ, جزییات, ماجرا, علت,نجات معجزه آسای آتش نشان از زیر آوار پلاسکو ...

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو – آخرین اخبار ...

www.newsair.ir/زنده-بیرون-آمدن-یکی-از-آتش-نشانان-از-زیر/
Translate this page
6 hours ago - یکی از مدیران آتش نشان حاضر در ساختمان پلاسکو با وجود مصدومیت شدید موفق می شود خود را از برج آهنی پایتخت زنده خارج کند، خروج او از این ساختمان ...

زنده بیرون امدن از اوار در پلاسکو - وگ‌نیوز

vagnews.ir/search/?q=زنده+بیرون+امدن+از+اوار+در+پلاسکو
Translate this page
Jan 22, 2017 - معاون امدادو نجات هلال احمر با بیان اینکه هنوز هیچ فردی زنده از زیر آوار خارج نشده ... پست اینستاگرامی یکی از آتش‌نشانان حاضر در قلب حادثه پلاسکو.

زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان حادثه پلاسکو از زیر آوار - نت گام

netgam.ir/search/?...زنده+بیرون+آمدن+یکی...پلاسکو...زیر+آوار
Translate this page
زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان حادثه پلاسکو از زیر آوار. حادثه پلاسکو| سوختگی تیدا ،سگ زنده‌ یاب پلیس زیر آوار! + عکس. 6 روز پیش اخبار پرشین وی 332.

زنده بیرون امدن از اوار در پلاسکو - نت گام

netgam.ir/search/?q=زنده+بیرون+امدن+از+اوار+در+پلاسکو
Translate this page
یکی از آتش‌نشان‌های حاضر در قلب حادثه پلاسکو در پیامی از زنده بودن خود خبر داد. ... حادثه پلاسکو| سوختگی تیدا ،سگ زنده‌ یاب پلیس زیر آوار! .... بر این است که همکادان محبوس شده زنده از زیر اوار بیرون بیاییند سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره ...

بالاترین: زنده بیرون آمدن یکی از آتش نشانان از زیر آوار پلاسکو

https://www.balatarin.com/permlink/2017/1/29/4417105
Translate this page
6 hours ago - یکی از مدیران آتش نشان حاضر در ساختمان پلاسکو با وجود مصدومیت شدید موفق می شود خود را از برج آهنی پایتخت زنده خارج کند، خروج او از این ساختمان ...

الف - خروج پیکر 4 تن از زیر آوار/ ساختمان مجاور پلاسکو هم فروریخت

alef.ir/vdcb5zbawrhbfgp.uiur.html?437028
Translate this page
Jan 20, 2017 - با تلاش امدادگران اولین جسد از دل آوار ساختمان پلاسکو بیرون کشیده .... *سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کرد: وضعیت زیر آوار بحرانی است و تقریبا نمی توانیم انتظار زنده ماندن .... *بهنام میرزاخانی یکی از آتش‌نشانان که در بیمارستان شهید مطهری ..... به امید زنده بیرون امدن امدادگران از زیر اوار .

تایید قطعی پیدا شدن اجساد دو قربانی حادثه پلاسکو تا این لحظه/ شهردار ...

www.entekhab.ir/fa/news/318049
Translate this page
سخنگوی آتش نشانی گفت: احتمال زنده بودن آتش نشان های مفقود به صفر رسیده است/به ... یکی از مصدومان این حادثه که دچار 60 درصد سوختگی است ازبیمارستان سینا به .... از بدن آنها از زیر آوار خارج شده و با توجه به تاکیدی که برای سالم خارج شدن اجساد ...