خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی

ناآگاهی جنسی تاوان سنگینی دارد

خطرات ناآگاهی جنسی چیست؟

پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان


http://st1.thehealthsite.com/wp-content/uploads/2014/07/bad-sex-life.jpg



ناآگاهی از رابطه جنسی تاوان سنگینی دارد

در مورد آموزش و آگاهی رابطه جنسی به کودکان و نوجوانان نظرات متفاوتی وجود دارد. گروهی بر این باورند که داشتن آگاهی جنسی موجب عملکرد بهتر درخصوص مسائل جنسی، چه در بعد فردی و چه اجتماعی می شود. از سوی دیگر گروهی بر این باورند که لزومی ندارد که افراد آموزش جنسی ببینند. به عقیده اینان، انسان های در مسیر زندگی همه آنچه را که باید در این زمینه یاد خواهند گرفت و دادن آگاهی جنسی به آنها تنها سبب تحریک زودهنگام میل جنسی و مشکلات ناشی از آن می شود. با این همه، بر مبنای پژوهش ها، ناآگاهی جنسی کودکان و بزرگسالان، پیامدهای منفی برجسته ای دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم.رابطه جنسی

رابطه جنسی

یک روانشناس گفت:عقده ها و مشکلات روانی ناشی از پاسخ ندادن به نیازها در روابط زناشویی به روابط فرازناشویی به ویژه در شهرهای بزرگ می انجامد. این درحالیست که یکی از دلایل افزایش آمار ایدز در ایران مربوط به روابط جنسی است و آسیب های دیگری چون طلاق عاطفی، ازدواج سپید و رواج خانه های مجردی نیز از همین موضوع نشأت می گیرند.

رابطه جنسی

ناآگاهی جنسی

بسیاری از اختلافات خانوادگی و حتی طلاق ها به خاطر مسائل جنسی است، زیرا ناآگاهی درباره این مباحث موجب بروز اختلافات بسیار جدی بین زوجین می شود، گرچه در ظاهر ممکن است خود را در شکلهای دیگر نشان دهد. بنابراین به منظور بهبود این روند باید اطلاعات جنسی مناسبی به زوجین ارائه داد.
 
این روان شناس افزود:موضوعات جنسی یکی از بخش های لاینفک زندگی زوجین محسوب می شود، اما در دهه های گذشته عمدتا با نگاه منفی به این موضوع پرداخته ایم. نوعی نگرانی درخصوص صحبت کردن درباره این مبحث به وجود آمده است. همچنین ما شاهد این روند در دهه های 60 و 70 بودیم و چون به نیازهای روانی و جنسی افراد به درستی پاسخ داده نشده این موضوع به عقده ها و مشکلات روانی منجر شده است.
 
نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی و آموزش جنسی به زوجین در حال حاضر بحران جنسی پنهان است و اگر آشکار شود، مشکلات زیادی به همراه می آورد. بنابراین لازم است صدا و سیما در زمان هایی که کودکان بیننده برنامه های تلویزیونی نیستند، در زمینه موضوعات این چنینی برنامه سازی کند. البته در کشورهای دیگر اقدامات مختلفی در این زمینه از جمله فکردرمانی انجام می شود اما در ایران تابو است.
 
وی افزود:ارائه اطلاعات صحیح در این زمینه موجب سالم سازی جامعه می شود. در حوزه مباحث دینی نیز ریزترین نکات درباره مسائل زناشویی مورد توجه قرار گرفته، بنابراین لازم است به این موضوع بپردازیم.
 
وی همچنین به نقش آموزش های پیش از ازدواج برای کاهش ناآگاهی های جنسی زوجین اشاره کرد و گفت:آموزش های لازم در این زمینه نداریم. در مقطعی واحد تنظیم خانواده در دانشگاه ها به منظور آشنایی دانشجویان با مسائل جنسی راه اندازی شد، اما این موضوعات به درستی در کلاس ها به دانشجویان آموزش داده نشده و همین امر موجب آسیب هایی در آینده می شود زیرا در صورت افزایش آسیب های جنسی مسئولان اظهار می کنند که ما تلاش کردیم دانشجویان را آموزش دهیم ولی موثر واقع نشد.
 
وی همچنین با اشاره به رابطه اعتیاد و مسایل جنسی گفت:آمار اعتیاد ارتباط مستقیم با رابطه جنسی دارد و لازم است افرادی آگاه روی این موضوع کار و واقعیت ها را به زوجین جوان منتقل کنند.

خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی
























خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی - نمناک

namnak.com/خطرات-ناآگاهی-رابطه-جنسی.p46651
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
رابطه جنسی و ناآگاهی جنسی و پیامد ناآگاهی جنسی و مشکلات ناآگاهی جنسی و مشکلات روانی ناشی از پاسخ‌ ندادن به نیازهای جنسی را در نمناک بخوانید.

نو به نو - خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی

www.n1.nobno.ir/showpost.php?id=6886
Translate this page
3 hours ago - رابطه جنسی قبل از ازدواج در ایران افزایش یافته است و این رابطه علت اصلی انتقال ایدز است و این نشان می دهد که چه میزان ناآگاهی جنسی جامعه ایران را ...
کدام زنان باردار نباید پله بالا و پایین بروند؟
26 Mar 2017
ایران 15 شرکت آمریکایی را تحریم کرد +فهرست
26 Mar 2017
تمرینات تیم ملی ایران زیر نظر جاسوسان چینی !
26 Mar 2017
More results from www.n1.nobno.ir

ناآگاهی جنسی تاوان سنگینی دارد - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/ignorance3-heavy2-penalty.html
Translate this page
روابط جنسی روابط زناشویی راههای آگاهی جنسی کودکان مسائل جنسی آموزش مسائل جنسی ... دلیل نداشتن آگاهی و نیز ناتوانی مقابله، در معرض خطر سوءاستفاده جنسی قرار دارد. ... پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان ... مانند کشور ما که در آنها رابطه جنسی پیش از ازدواج به شدت نهی شده است، درست نیست و ممکن است موجب گمراهی فرد شود.

خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی | فیدگاه

feedgah.ir/post/.../خطرات-ناگوار-ناآگاهی-رابطه-جنسی/
Translate this page
خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی.

خطرات ناآگاهی جنسی چیست؟

shafaonline.ir/fa/news/61490/خطرات-ناآگاهی-جنسی-چیست - Translate this page
خطرات ناآگاهی جنسی چیست؟ ... به گزارش شفاآنلاین ،رابطه جنسی قبل از ازدواج در ایران افزایش یافته است و این رابطه ... پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان.

آرامیس مشاور - پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان

www.aramismoshaver.ir/.../652-پیامدهای-ناگوار-ناآگاهی-جنسی-در-ب...
Translate this page
دلیل حجم وسیعی از این مشکلات چیزی نیست جز ناآگاهی جنسی، به ویژه همسرانی که در ... بدبختانه اطلاعات گروه همسالان ، بویژه در کشورهایی مانند کشور ما که در آنها رابطه ...

همه خطرات عدم آگاهی جنسی در جامعه – روزنامه پزشکی ایران

www.iran.pezeshk.us › روی خط خبرگزاری ها
Translate this page
رابطه جنسی قبل از ازدواج در ایران افزایش یافته است و این رابطه علت اصلی انتقال ... همه خطرات عدم آگاهی جنسی در جامعه ... پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان

درباره مسائل جنسی با بچه ها صحبت کنید مسائل جنسی - بادصبا

badsaba4.blogsky.com/tag/ایدز/page/2 - Translate this page
اعتماد به نفس,انتظارات جنسی,مشکلات زناشویی,مسائل جنسی,ایدز,درباره مسائل جنسی ... همچنان تابوی صحبت کردن درباره مسائل جنسی در کشور ما وجود دارد و بیشتر خانواده های ایرانی درباره سکس و و روابط ... پیامدهای ناگوار ناآگاهی جنسی در بزرگسالان.

رابطه جنسی - راهنمائی و مشاوره

ghazi39.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی
Translate this page
دلیل حجم وسیعی از این مشکلات چیزی نیست جز ناآگاهی جنسی، به ویژه همسرانی که در ... بوده، خودداری جنسی نشان دهند و از روابط جنسی ناخواسته و پیامدهای ناگوار آن در امان ...

واکنش ایران خودرو به واژونی یک پیکان! - ریپورت نیوز

reportnews.ir/news/1685317/response-self-growing-for
Translate this page
3 hours ago - خطرات ناگوار ناآگاهی رابطه جنسی توهین زشت به مادر کی روش غار ده شیخ در دنا با جاذبه های گردشگری اسرارآمیز عکس بدون اینکه پاکت عیدی را باز ...