آیا میدانید اگر گاو نبود چه اتفاقی می افتاد؟


آیا میدانید اگر گاو نبود چه اتفاقی می افتاد؟

اگر حشرات از روی زمین بروند چه اتفاقی می افتد؟

اگر حیوانات از ما بگیرند؟

فواید حیوانات؟



http://zariwarkhabar.com/file/img/news/546456-7897_6.jpg



نبودن حیوان گاو باعث بروز چه چیزی می شود؟

احتمالا اگر گاوها نبودند به محیط زیست آسیب زیادی وارد نمی شد. گاوها مهمترین منتشر کننده گاز متان هستند؛ گازی که 10 درصد از ترکیب گازهای گلخانه ای را در ایالات متحده تشکیل می دهد و تاثیر آن بر تغییرات اقلیمی، 25 برابر دی اکسید کربن است.
همچنین این جانوران بسیاری از منابعی را مصرف می کنند که می توان ذخیره نمود یا به مصارف بهتر رسانید:تولید یک همبرگر تقریبا 100 گرمی برابر است با مصرف حدود 3 کیلوگرم خوراک و 200 لیتر آب و البته استفاده از 7 متر مربع زمین و 261 کیلوکالری انرژی!

 

حیوان گاو

با نبودن گاو چه می شود


نبودن گاو به معنای نبودن بزرگ ترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای است؛ اما با این وجود حذف آن به منزله یک نوش دارو برای مشکلات زیست محیطی این سیاره نیست. یافتن جایگزین مناسبی برای این حیوان برای مصارف غذایی آسان نیست و نبودن آن ممکن است جهان را با خطر گرسنگی روبرو کند.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقات غذایی اگر بزرگ ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان حتی مصرف گوشت خود را به نصف برسانند، تعداد کودکان دچار سوء تغذیه در سراسر جهان تنها 2 درصد کاهش خواهد یافت.

 

حیوان گاو

با نبودن گاو چه می شود

 












Report images

اگر حشرات از روی زمین بروند چه اتفاقی می افتد؟ - بیتوته

www.beytoote.com/scientific/chera/happen3-bugs2-ground.html
Translate this page
علمی و آموزشیچرا ، زیرا و چگونهاگر حشرات از روی زمین بروند چه اتفاقی می افتد؟ ... سناریوی آخرالزمانی برای نبود حشرات، جهان بدون برگ و یا با میزان برگ کمتری خواهد شد. ... که می خوریم بافزاییم که از گاو گرفته تا مرغ و نیز ماهی های آب تازه را شامل می شود. .... تازه های علمی(زندگینامه دانشمندان، گیاهان،حیوانات، گزارش علمی، آیا می دانید؟

[PDF]ورزش و ﻧﻴﺮو(۱) - رشد

126.roshd.ir/LinkClick.aspx?fileticket=j4AF2kax844=
Translate this page
ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ در ﺷﮑﻞ پ ﻣﺮد ﮐﺸﺎورز و ﮔﺎو ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ را ﻣﯽ ﮐِ ﺸﻨﺪ. در ﺷﮑﻞ ﻫﺎی اﻟﻒ و ... ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺣﺮﮐﺖ اﺗّﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ و ﻣﯽ داﻧﻴﻢ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺣﺮﮐﺖ، ﻧﻴﺮو اﺳﺖ. ... آﻳﺎ ﻣﯽ داﻧﻴﺪ اﮔﺮ ﻧﻴﺮوی اﺻﻄﮑﺎک ﻧﺒﻮد ﭼﻪ اﺗّﻔﺎﻗﯽ ﻣﯽ اﻓﺘﺎد؟

گاو، خر، گوسفند و یک خر دیگر - پویش

puyesh.net/fa/news/38415/گاو-خر-گوسفند-و-یک-خر-دیگر
Translate this page
Jun 6, 2015 - تصور کنید اگر گاوها نبودند چه اتفاقاتی می‌افتاد؟ عده‌ای معتقدند که نبود گاوها می‌تواند ضربه بزرگی به بشریت بزند و روی ... آیا جای بهتری برای زندگی بودیا نه؟ ... فرض بر این بگیریم که عده‌ای با تلاش فراوان بتوانند اثبات کنند که به این همه گاو نیازی نیست و سرانجام گاوها را منقرض کنند، می‌دانید بعدش چه می‌شود؟

اگرنیروی اصطکاک نبود چه اتفاقی می افتاد - سامانه پرسش و پاسخ علمی ...

ask.dnoj.ir/2473/اگرنیروی-اصطکاک-نبود-چه-اتفاقی-می-افتاد
Translate this page
اگرنیروی اصطکاک نبود چه اتفاقی می افتاد. ... اگر بتوان فضا و زمان را از یکدیگر تفکیک کرد، چه اتفاق هایی می تواند رخ دهد و نتایج آن چه خواهد بود؟!! پرسیده شد 11 ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید ... یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصید. ... آیا می دانستید که ناخنهای دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند. .... اینکه چشمش به موج های دیگری افتاد که جلو تر به صخره ها می کوبند و متلاشی می شوند.

باورهای مردم آبکنار | آبکنار ما

abkenarema.ir/?page_id=1600
Translate this page
اما اگر یکروز در آبکنار زندگی کنم حتما گاوی خواهم خرید. ... ۳۵ در قدیم وقتی باران و آفتاب هم زمان اتفاق می افتاد بچه ها دست می زدند و می خواندند: .... در حالی که خودشان از نگرانی می لرزیدند با دلجویی می گفتند: الا ایا فانه وااای! ... می دانید مال کیست؟ .... صدا نبود- فریاد می کشیدند و البته صدای مادربزرگم را احتمالا همه اهل میان محله می شنیدند ...

اگر گاوها وجود نداشتند چه اتفاقی می‌افتاد؟

www.24khabar.com/.../اگر-گاوها-وجود-نداشتند-چه-اتفاقی-می‌افتاد/
Translate this page
1 day ago - محمدرضا احمدپور: احتمالا اگر گاوها نبودند به محیط زیست آسیب زیادی وارد نمی‌شد. گاوها مهمترین منتشر کننده گاز متان هستند؛ گازی که ۱۰ درصد از ...

به نام خدا سلام در مورد کشتی حضرت نوح سوال داشتم. | مرکز ملی ...

www.pasokhgoo.ir/node/71453

Searches related to آیا میدانید اگر گاو نبود چه اتفاقی می افتاد؟

آیا زندگی بدون اصطکاک برای شما قابل تصور است

ورزش و نیرو 1 ششم دبستان

تحقیق درباره ی ورزش و نیرو 1

اصطکاک چیست






۹۵/۱۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید