محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اینستاگرام + عکس

10 بازیگر پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام + عکس

عکس/ مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران اینستاگرام

عکس های اینستاگرام بازیگران ایرانی در خرداد 96

عکس/ مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران اینستاگرام


http://files.namnak.com/users/km/Images/art/9310/3584_pics/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg



  10هنرمند محبوب در اینستاگرام

هنرمندان ایرانی مانند سایر هنرمندان دنیا صفحات شخصی در اینستاگرام دارند و از این طریق با هوادارانشان در ارتباط هستند و مهم ترین اخبار زندگی شان را با آنها در میان میگذارند.اینستاگرام

اینستاگرام

برخی از هنرمندان در فضای مجاز محبوب ترند و مردم علاقه بیشتری به آنها دارند . در این مطلب مقایسه ای میان هنرمندان در اینستاگرام براساس تعداد لایک و فالوورهایشان صورت گرفته است که مشاهده آن قطعا برایتان جالب است.

با گذشت چند سال از ورود اینستاگرام به ایران بازیگران و هنرمندان با افتتاح صفحه های خود توانستند به سرعت در بین مردم محبوب شوند و بیشترین تعداد فالوور را به خود جذب نمایند. در این مطلب به محبوب ترین و مورد پسندترین آن ها از نظر مردم پرداخته ایم.

می توان به جرات اینستاگرام را محبوب ترین شبکه اجتماعی مجازی بین هنرمندان ایرانی و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در بین مردم ایران دانست. با گذشت چند سال از ورود این رسانه به ایران بازیگران و هنرمندان با افتتاح صفحه های خود توانستند به سرعت در بین مردم محبوب شوند و بیشترین تعداد فالوور را به خود جذب نمایند. در اینفوگرافی زیر به بررسی دو فاکتور مهم پرداخته ایم:ابتدا 10 تا از محبوب ترین هنرمندان اینستاگرام را بر اساس تعداد فالوور لیست کرده ایم، و سپس تعداد لایک پستی که توانسته بیشتر تعداد لایک را دریافت کند را به عنوان مولفه دوم در نمودار قرار داده ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با هر یک از این ده نفر نیز بر اساس تعداد لایک شان سنجیده شده است.

مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران در اینستاگرام

 
هنرمندان در اینستاگرام

لایک های 10 هنرمند محبوب در ایسنتاگرام

با مقایسه میزان لایک های 10 هنرمند محبوب ایسنتاگرام می توان به نتایج جالب توجهی رسید:
 
با آن که ترانه علیدوستی به لحاظ تعداد فالوور در جایگاه ششم ایستاده است اما پست هایش بیشترین آمار لایک را دارا هستند.
 
هنرمندان در اینستاگرام

ترانه علیدوستی هنرمند محبوب در اینستاگرام

بهنوش بختیاری که قبل از بستن صفحه اش مدت ها رکورددار تعداد فالوور را در بین ایرانی ها دارا بود با عدم استقبال لایک پست هایش مواجه است. بیشترین پست لایک شده وی با بهرام رادان برابری می کند با آن که بختیاری نزدیک به دو برابر رادان فالوور دارد.
 
مهناز افشار در حال حاضر رکورددار بیشترین فالوور در بین هنرمندان است، بیشترین لایک برای یک پست وی چیزی در حدود 251880 نفر است که با یک محاسبه ساده می توان نتیجه گرفت در بهترین حالت تنها 4.36 درصد فالوورهای افشار، پست های وی را پسند می نمایند.
 
ترانه علیدوستی بهترین آمار لایک را در بین هنرمندان داراست که با محاسبه درصد لایک هایش در بهترین حالت، به عدد 10 درصد می رسیم.
 
با مقایسه این آمار می توان نتیجه گرفت که یا هنرمندان ایرانی به اندازه تعداد فالوورهایشان محبوب نیستند یا آن که این فالوورها واقعی نمی باشند و یا پست ها و صفحه های مجازی این هنرمندان و بازیگران به اندازه کافی برای مردم جذاب نیست.

محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اینستاگرام + عکس











About 1,680,000 results (0.86 seconds) 
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
10 hours ago - اینستاگرام و محبوب ترین هنرمندان در اینستاگرام و 10 هنرمند محبوب در اینستاگرام و مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران در اینستاگرام و ...

محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اینستاگرام + عکس - آخرین اخبار ایران و جهان

www.newsair.ir/محبوب-ترین-هنرمندان-ایرانی-در-اینستاگ/
Translate this page
7 hours ago - مهناز افشار در حال حاضر رکورددار بیشترین فالوور در بین هنرمندان است و ترانه علیدوستی بهترین آمار لایک پست هایش در اینستاگرام را دارد.

10 بازیگر پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام + عکس - سفیدک

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/.../actors-aynstagram
Translate this page
بیشترین دنبال کننده اینستاگرام بازیگران , عکس جدید بازیگران در اینستاگرام , محبوب ترین هنرمندان و ستاره های سرشناس در اینستاگرام , تعداد طرفداران ...

عکس/ مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران اینستاگرام - روزپلاس

www.roozplus.com/.../عکس-مقایسه-لایک-های-محبوب-ترین-بازیگ...
Translate this page
19 hours ago - به گزارش روز پلاس، می‌توان به جرات اینستاگرام را محبوب‌ترین شبکه اجتماعی مجازی بین هنرمندان ایرانی و یکی از محبوب‌ترین‌ اپلیکیشن‌ها در بین ...

عکس های اینستاگرام بازیگران ایرانی در خرداد 95 - سماتک

www.samatak.com/photos/.../عکس-اینستاگرام-بازیگران-ایرانی-خ...
Translate this page
بازیگران ایرانی در نخستین هفته خرداد سال 1395 در فضای اینستاگرام گل کاشتند. ... یکی از محبوب ترین عکس های گتی ایمیجز (Getty Images) در چند روز اخیر.

عکس/ مقایسه لایک های محبوب ترین بازیگران اینستاگرام | فرتاک نیوز

www.fartaknews.ir/.../21964-عکس-مقایسه-لایک-های-محبوب-ترین-...
Translate this page
20 hours ago - می‌توان به جرات اینستاگرام را محبوب‌ترین شبکه اجتماعی مجازی بین هنرمندان ایرانی و یکی از محبوب‌ترین‌ اپلیکیشن‌ها در بین مردم ایران دانست.

پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام - کوکا

www.coca.ir/hottest-iranian-actors-in-instagram/
Translate this page
در اینجا می توانید لیست پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در اینستاگرام را ببینید، ... در بین 10 عکس اخیر او، عکسی از او در میان قبرهای بهشت زهرا که مربوط به پشت صحنه ... ریاحی و گوهر خیراندیش با حدود 20 هزار لایک، بیش از بقیه محبوب بوده و دیده شده است. ... امیر آقایی، یکی از فعال ترین و البته بهترین پیج های هنرمندان را دارد.

عکس های نایاب و جذاب بازیگران زن و مرد ایرانی - پارس ناز

www.parsnaz.com/rare-photos-of-attractive-men-and-women.html
Translate this page
عکس های نایاب و جذاب بازیگران زن و مرد ایرانی اندیشه فولادوند که به ظاهر و چهره ... جدید ترین مطالب ... بازیگر تلویزیون هم که همیشه نقش تازه عروس ها را بازی می‌کند هم در اینستاگرام ... احسان علیخانیِ محبوب در کنار فرزاد فرزین خوش صدا و خوش هیکل!

محبوب ترین بازیگران ایرانی در دنیای مجازی + عکس - پارس ناز

www.parsnaz.com/irans-most-popular-actresses-in-the-world-parlia...

Searches related to محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اینستاگرام + عکس

محبوب ترین بازیگر جهان

محبوب ترین بازیگر مرد ایرانی

پرطرفدارترین بازیگر مرد ایرانی

پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی

پرطرفدارترین بازیگر زن ترکیه

محبوب ترین بازیگر زن ایرانی

پر طرفدار ترین بازیگر مرد ایران

محبوب ترین بازیگر طنز ایران

۹۶/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید