رنگ خطرناک خون پریود را بشناسید + عکس

رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید

آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است؟

خون قهوه‌ای در دوره قاعدگی نشان‌دهنده چه مشکلی است؟


http://www.jazabtarinha.ir/wp-content/uploads/2015/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%AF-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-jazabtarinha.ir_.jpg




رنگ خون پریود و علت تغییر رنگ خون قاعدگی

دوران قاعدگی خونریزی های پریود رازهای زیادی دز مورد سلامت شما را بازگو می کند.
متخصصان سلامتی زنان معتقدند که رنگ خون پریود زنان و دختران جوان نشانه های مهمی در خود دارد ، چرا؟ به این دلیل که علاوه بر آنکه از توان بارداری و ناباروری شما می گوید ، واقعیت هایی از سلامت هورمونی را بازگو می کند و از انجا که هورمون ها سلامت خود را از مغز شما کسب می کنند پس این رازها ارزش دانستن را بی شا زآنچه فکر می کنید دارند.
در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک مطلبی فوق العاده سودمند را از وب سایت prevention.com برایتان انتخاب کرده ایم تا بعد از مطالعه ان آگاهی بیشتری از سلامت خود با دقت در رنگ خون قاعدگی داشته باشید.

معنای 6 رنگ خون پریود در دوران قاعدگی زنان و دختران

 اگر چه برخی از تغییرات نرمال برای گروهی از خانم ها میتواند برای گروهی دیگر غیرطبیعی باشد اما در هر حال برخی مسائل پایه ی ثابت دارند. در این مطلب 6 چیزی که خون دوران قاعدگی شما با تغییر رنگ قصد دارد نشان دهد را با هم بررسی می کنیم.
معنای رنگ خون قاعدگی
 

وقتی خون پریود رنگی مایل به صورتی دارد:

اگر رنگ خون پریود شما رنگی مایل به صورتی است بر پس میزان استروژن بدنتان کم است . بر اساس نتیجه ی تحقیقات مرکز پزشکی مارگارت آمریکا زنانی که رنگ خون پریودشان صورتی روشن است از کمبود استروژن رنج می برند و به طبع عوارض ان را در وضعیت پوست - مو و حالات روانی خود خواهند دید. بهترین توصیه برای این افراد ورزش است چرا که تمرینات متناوب و اصولی استروژن را به حد نرمال می رساند. 

خون قاعدگی شما رنگی روشن و حالتی آبکی دارد:

رنگی که در تصویر مشاهده می کنید رنگی است که بسیاری از خانم ها در دوران قاعدگی ان را می بینند. روشن بودن خون پریود شما به این شکل یعنی مشکل و کمبود تغذیه ای دارید. خانم ها باید هوشیار باشند که با دیدن خون این رنگی در دوران قاعدگی حتما برای تقویت خود و رفع کمبودهای تغذیه ای از منابع مغذی در وعده های اصلی استفاده کنند. 

 

خون قاعدگی به رنگ قهوه ای تیره:

متخصصان زنان و زایمان معتقدند که دیدن خون تیره رنگ مایل به قهوه ای در ابتدای دوره چیز نگران کننده ای نیست و هر زنی این تغییر را تجربه می کند اما با تکرار زیاد بایستی برای رفع مشکل به پزشک زنان و مامایی مراجعه کنند.
علت اصلی این رنگ تیره جدا شدن تکه های قدیمی از لخته های خون باقی مانده در رحم شماست که اگر تکرار نشود نگران کننده نیست.
 

خون پریود ضخیم به رنگ مربایی با لخته های بزرگ درآن:

خانم هایی که شاهد این رنگ خون پریود هستند دچار اختلال هورمونی هستند اما برخلاف دسته ی اول در این زنان میزان استروژن بالا و پروژسترون پایین است.
این رنگ خونریزی معمولا با درد شدیدتری همراه است.
 

رنگ خون پریود ، رنگ قرمز آمیخته با رنگ طوسی:

یکی از نشانه های داشتن عفونت زنانه دیدن رنگ طوسی در میان رنگ قرمز خون پریود است. این رنگ خون شاید بافتی مثل جگر داشته باشد که با تکرار این حالت بایستی حتما به پزشک مراجعه کنید.
 

خون قاعدگی قرمز شفاف:

به احتمال زیاد شما خانمی سالم و با پریود منظم هستید. البته به یاد داشته باشید که همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد همیشه نرمال ها برای تمام خانم ها یکسان نیستند.

رنگ خون پریود , تغییرات هشدار دهنده رنگ خون قاعدگی



























رنگ خطرناک خون پریود را بشناسید - نمناک

namnak.com/رنگ-خون-پریود.p44073
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
رنگ خون پریود و رنگ های تیره و روشن خون قاعدگی نشانه چیست و رنگ قهوه ای تیره پریود و نشانه عفونت زنانه در پریود و رنگ خطرناک پریود.

۶ رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید | دمادم

https://damadam.ir › اخبارمراحمعلمی و پزشکی
Translate this page
۶ رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید رنگ خون خطرناک در پریود مجله مراحم : دوران قاعدگی خونریزی های پریود رازهای زیادی دز مورد سلامت شما را بازگو می ...

Images for ‫رنگ خطرناک خون پریود را بشناسید‬‎

8 hours ago
3 days ago
More images for رنگ خطرناک خون پریود را بشناسیدReport images

۶ رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید - آبلاکو

ablako.ir/news/98111
Translate this page
7 hours ago - متخصصان سلامتی زنان معتقدند که رنگ خون پریود زنان و دختران جوان نشانه های مهمی در خود دارد ، چرا؟ به این دلیل که علاوه بر آنکه از توان بارداری و ...

۶ رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید | پارسی پو - خبرگزاری تیتر ۲۰

parsipoo.ir/news/.../۶-رنگ-خون-خطرناک-در-پریود-را-بشناسید/
Translate this page
8 hours ago - ۶ رنگ خون خطرناک در پریود را بشناسید رنگ خون خطرناک در پریود مجله مراحم : دوران قاعدگی خونریزی های پریود رازهای زیادی دز مورد سلامت شما را بازگو ...

رنگ خطرناک خون پریود را بشناسید

news.yfile.ir/رنگ-خطرناک-خون-پریود-را-بشناسید/
Translate this page
رنگ خون پریود و رنگ های تیره و روشن خون قاعدگی نشانه چیست و رنگ قهوه ای تیره پریود و نشانه عفونت زنانه در پریود و رنگ خطرناک پریود.

آیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است؟ - بیتوته

www.beytoote.com/health/.../spotting2-menstrual-dangerous.html
Translate this page
سلامت و بهداشتبهداشت بانوانآیا لکه بینی بین دو دوره قاعدگی خطرناک است؟ ... خونریزی ممکن است بسیار کم رنگ باشد ، به طوری که شما لکه هایی صورتی رنگ بر روی لباس زیرتان ببینید، همچنین ..... علائم اعتیاد به مواد مخدر در نوجوانان را بشناسید.

خون قهوه‌ای در دوره قاعدگی نشان‌دهنده چه مشکلی است؟ - زنان - خانواده - سلامت ...

www.salamatnews.com › خانوادهزنان
Translate this page
Jul 4, 2016 - حتی این امکان وجود دارد که خون‌ریزی شما در روزهای اول قاعدگی ضعیف‌تر باشد و درنتیجه خون قبل از این‌که به نوار بهداشتی برسد، به رنگ قهوه‌ای تبدیل ...

قطع خونریزی قاعدگی نشانه کم خونی است – جدیدترین اخبار ایران و جهان ...

www.momtaznews.com/قطع-خونریزی-قاعدگی-نشانه-کم-خونی-است/
Translate this page
مجریان ممنوع تصویر تلویزیون را بیشتر بشناسید ... خونریزی زیاد قاعدگی باعث می شود دچار کم خونی شوید و گرفتگی عضلانی در شما بوجود آید و نتوانید . ... و فشار آسیب می بیند، خونریزی از رگ ها و تجمع خون در زیر ناخن به رنگ سیاه دیده می گردد. ... موارد خوشبختانه خونریزی سریع برطرف شده و عاقبت خطرناکی نخواهد داشت؛ البته در .

۹ علامت سرطان خون را بشناسید - جام جم

jamejamonline.ir/sara/.../۹-علامت-سرطان-خون-را-بشناسید
Translate this page
Sep 3, 2013 - در این بیماری، سلول‌های خون به ویژه سلول‌های سفید شکل غیرعادی پیدا می‌کند. ... زنان نیز در دوران قاعدگی دچار خونریزی غیرعادی زیاد و طولانی مدت می‌شوند. ... خستگی رنگ پریدگی سرفه مکرر و هم داشتم ایا ممکنه ناشی از سرطان خون باشه؟