جایگاه ایران در بین شادترین کشورهای جهان

شادترین کشورهای جهان (آمار کشورهای شاد دنیا و رتبه ایران)

جایگاه ایران در بین شادترین کشورهای جهان

"شاد ترین و غمگین ترین کشور های جهان و جایگاه ایران"

بهبود 5 رتبه‌ای ایران در میان شادترین کشورهای جهان


http://naslemusic.com/upload/images/00vii6nsykssi6kopxvz.jpg



شادترین کشورهای جهان

همزمان با "روز بین المللی شادی" که مصادف با نخستین روز نوروز است، -21 مارس- یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش مربوط به شادترین کشورهای جهان در سال 2017 را منتشر کرده است.

در حالی که در ایام نوروز به عنوان یکی از شادترین سنت های باستانی ما ایرانیان قرار داریم، "شبکه توسعه راه حل های پایدار" سازمان ملل با انتشار گزارش سالانه خود از وضعیت شادی در میان 155 کشور مورد مطالعه قرار گرفته جهان، رتبه ایران را در جایگاه صدو هشتم جدول قرار داده است.شادترین کشورهای جهان

شادترین کشورهای جهان

 

رتبه ایران در جدول شادترین ملت های جهان:


رتبه ایران در رده بندی سال پیش در جایگاه صدو پنجم قرار داشت و در گزارش امسال جایگاه ایران با سه رده سقوط به 108 رسیده است. این نهاد وابسته به سازمان ملل در 5 سال گذشته گزارش هایی سالانه را با مطالعه وضعیت دهها کشور جهان منتشر می کند که آخرین نمونه از این گزارش دیروز (20 مارس) منتشر شده که همزمان با روز بین المللی شادی است.

 

شادترین کشورهای جهان

ملت های شاد دنیا


سازمان ملل از سال 2012 روز 21 مارس را به عنوان روز بین المللی شادی نامگذاری کرده است و بر این اساس همه ساله گزارشی از وضعیت شادی در کشورهای مختلف جهان منتشر می کند.

در این گزارش نروژ با سه پله ترقی در جایگاه شادترین کشور جهان طبقه بندی شده و پس از آن دانمارک و ایسلند قرار گرفته اند. در سال های گذشته نیز کشورهای اسکاندیناوی در صدر جدول شادترین کشورهای جهان قرار داشته اند با این تفاوت که جایگاه نروژ امسال سه پله ترقی کرده است. هفت کشور دیگر شاد این رده بندی به ترتیب عبارتند از:سوئیس، فنلاند، هلند، کانادا، نیوزیلند، استرالیا و سوئد.

همچنین 10 کشور آخر این رده بندی که می توان آنها را غمگین ترین کشورهای دنیا نامید به ترتیب عبارتند از:جمهوری آفریقای مرکزی، بروندی، تانزانیا، سوریه، رواندا، تاگو، گینه، لیبریا، سودان جنوبی و یمن.

در این رده بندی آمریکا نیز با یک پله سقوط از رده سیزدهم پارسال به جایگاه چهاردهم در امسال رسیده است. یکی از دلایل این سقوط می تواند بی ارتباط به پیروزی اخیر ترامپ و تلاش او برای از بین بردن دستاوردهای تامین اجتماعی دولت باراک اوباما نبوده باشد.

 

شادترین کشورهای جهان

ملت های شاد دنیا

 

از میان کشورهای بزرگ دنیا کشورهای روسیه، چین ، ژاپن، آلمان و بریتانیا به ترتیب در رده های 49، 79،51،16 و 19 قرار گرفته اند.

در این میان کشورهایی چون کامرون، لتونی، نیکاراگوئه وسیئرالئون درمیان کشورهای فقیر و کمتر توسعه یافته ای هستند که از لحاظ بهبود شاخص شادی رشد قابل ملاحظه ای داشته اند.

اطلاعات عمومی این گزارش بر اساس نظر سنجی تلفنی از میان هزار شهروند در کشورهای مورد مطالعه قرار گرفته به علاوه ارزیابی شاخص های کلان اقتصادی و شاخص های توسعه انسانی هر یک از کشورها به دست آمده است.

جایگاه ایران در بین شادترین کشورهای جهان


































شادترین کشورهای جهان (آمار کشورهای شاد دنیا و رتبه ایران) - گنجی(مهاجرت ...

ganjico.blogsky.com/.../شادترین-کشورهای-جهان-آمار-کشورهای-شاد-د...
Translate this page
در این رتبه بندی که بین 156 کشور جهان انجام شده است ایران با 64/4 نمره در جایگاه 115 جدول است. رتبه ایران در جدول شادترین کشورهای جهان طی سالهای اخیر مدام در حال ...

جایگاه ایران در بین شادترین کشورهای جهان - نمناک

namnak.com/شادترین-کشورهای-جهان.p46494
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
شادترین کشورهای جهان و جایگاه ایران در جدول شادترین کشورهای جهان و شادترین کشورهای جهان در سال 2017 را در نمناک بخوانید.

"شاد ترین و غمگین ترین کشور های جهان و جایگاه ایران"

www.goftogoonews.com/pages/News-_-20780.aspx
Translate this page
گفت و گو نیوز:سایت فوربس، فهرست شاخص موفقیت لگاتوم را که کشورهای دنیا را بر اساس امکانات و شادی رتبه بندی کرده، منتشر کرده است. شادترین کشورهای دنیا

بهبود 5 رتبه‌ای ایران در میان شادترین کشورهای جهان - آفتاب

aftabnews.ir/.../بهبود-5-رتبه‌ای-ایران-در-میان-شادترین-کشورهای-ج...
Translate this page
در این گزارش ایران در رتبه 110 قرار گرفته است این در حالیست که در سال 2013 میلادی رتبه ایران در جایگاه 115 جهان بوده است.

رتبه جهانی ایران از نظر "شاد بودن" - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../رتبه-جهانی-ایران-از-نظر-شاد-بودن
Translate this page
یک تحقیق بین المللی نشان داد مردم سوئیس شادترین مردم جهان بوده و ایرانی ها از این نظر در بین کشورهای جهان و بالاتر از کشورهایی مثل هند در رتبه ۱۱۰ قرار گرفته اند.

جایگاه ایران در میان کشورهای شاد جهان - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ...

www.tabnak.ir › اقتصادیداخلی
Translate this page
Nov 24, 2016 - یک گزارش بین‌المللی، با بررسی وضعیت 156 کشور نشان می‌دهد با وجود اینکه ایران از نظر شاخص‌های «شادی» هنوز در وضعیت مناسبی قرار نگرفته و ...

دانمارک شادترین کشور جهان / ایران در رتبه 105 - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستعمومی
Translate this page
Mar 17, 2016 - دانمارک شادترین کشور جهان / ایران در رتبه 105. در انجام این مطالعه از شاخص های مختلفی چون سرانه تولید ناخالص داخلی، میزان حمایت های اجتماعی، اعتماد ...

شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۶ کجا هستند؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ...

www.mehrnews.com/.../شادترین-کشورهای-جهان-در-سال-۲۰۱۶-کجا-ه...
Translate this page
Mar 17, 2016 - فهرست شادترین کشور های جهان در سال ۲۰۱۶ روزگذشته اعلام شد، در فهرست امسال دانمارک برای سومین بار اول شد، ایران هم امسال صد و پنجم شد. ... کرده اند که در دو سوم کشورهای این تحقیق رابطه منفی بین بچه داشتن و میزان شادی وجود دارد. ... پیشرفت کرده است، امسال با ۵ رتبه پیشرفت نسبت به سال ۲۰۱۵ صد و پنجم شد.

شادترین و غمگین‌ترین کشورهای جهان + ایران - پرشین استار

www.persian-star.org/شادترین-و-غمگین‌ترین-کشورهای-جهان-ای/
Translate this page
شادترین و غمگین‌ترین کشورهای جهان + ایران ... کشور گواتمالا در این فهرست، در میان شادترین کشورهای دنیا رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. ... اما در پژوهشی داخلی میزان شادی در بین ایرانیان مورد پژوهش دانشگاهیان قرار گرفت که در ادامه می بینید :.

شادترین کشور جهان معرفی شد - فرارو

fararu.com/fa/news/231103/شادترین-کشور-جهان-معرفی-شد

Searches related to جایگاه ایران در بین شادترین کشورهای جهان

غمگین ترین کشور دنیا

شادترین کشورهای جهان در سال 2016

شادترین شهر ایران

رتبه ایران در افسردگی

افسرده ترین مردم دنیا

ایران چندمین کشور شاد جهان است

شادترین کشور جهان

شادترین کشورهای جهان در سال 2015


۹۶/۰۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید