توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان

برای جلوگیری از ریزش مو چه باید خورد؟

۱۰ توصیه به آقایان برای مراقبت از مو و درمان ریزش مو

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟

دلیل ریزش مو + راه پیشگیری


http://www.fardanews.com/files/fa/news/1395/8/10/430699_714.jpg


درمان ریزش مو در آقایان

اکثر آقایان از ریزش مو رنج می برند و هر کاری می کنند نمی توانند ریزش موی خود را قطع کنند به خاطر همین دنبال راهی برای درمان قطعی ریزش موی خود هستند. تغییر در برنامه غذایی، کاهش استرس و ویزیت توسط دکتر، فقط تعدادی از کارهایی هستند که آقایان می توانند برای جلوگیری از ریزش موی خود انجام دهند. اگر می خواهید بیشتر در این مورد بدانید حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید.ریزش مو

ریزش مو
 

راه جلوگیری از ریزش مو:


حواستان به آنچه می خورید باشد

عادت سالم غذا خوردن می تواند برای ساخت موهایی پرتر و ضخیم تر معجزه کند. پروتئین بدون چربی در ماهی، گوشت های کم چرب و سویا از رشد موها حمایت می کنند، آجیل ها و دانه ها نیز سرشار هستند از ویتامین E و چربی های سالم تا روغنی که موها نیاز دارند را مهیا کنند تا مو نرم و سالم بماند
 
. حتی ادویه ها نیز می توانند کمک کنند:اضافه کردن دارچین به غذا می تواند به مهیا کردن اکسیژن و مواد مغذی ضروری برای موها کمک کند.
 
ریزش مو
 
جلوگیری از ریزش مو در آقایان

آب بدن را تامین کنید

25 درصد از فولیکول های مو را آب تشکیل می دهد و وقتی بدنتان کم آب می شود ممکن است فولیکول های جدید ضعیف شوند. سعی کنید در طول روز آب بنوشید و از غذاهایی استفاده کنید که درصد آبشان بالا است.

ویتامین هایتان را بخورید

بعد از استرس، ژنتیک و مشکلات پزشکی، کمبود ویتامین از اصلی ترین دلایل ریزش مو در آقایان است. برای جلوگیری از ریزش مو سعی کنید از یک برنامه غذایی سالم، تمام ویتامین های مورد نیاز بدنتان را دریافت کنید. ویتامین A به تنظیم سنتز اسید رتینوئیک در فولیکول های مو کمک می کند ( البته مقدار بیش از حد ویتامین A خود باعث ریزش مو می شود ). ویتامین B به کاهش سطح استرستان کمک می کند، ویتامین C، D و E به بدن برای تثبیت مواد مغذی ضروری بدن که برای سالم ماندن به آنها نیاز دارد کمک می کنند.

نظر یک متخصص را بپرسید

از یک متخصص پوست بپرسید که چگونه جلوی ریزش مو را بگیرید و به احتمال زیاد او به شما خواهد گفت برای حل این مشکل باید قبل از اینکه شروع یا بدتر شود فعال شوید. خوبی مشورت با یک متخصص پوست و مو این است که می تواند تشخیص دهد دقیقا ریزش موی شما به چه علت است. آنها می توانند درباره نوع داروهایی که استفاده می کنید، درباره نوع محصولات مو و همچنین تاثیر سابقه خانوادگی با شما صحبت کنند. پاسخ به مشکل ریز موی شما می تواند به سادگی تغییر یک دارو باشد که به عنوان عوارض جانبی باعث ریزش موهایتان شده است.
 
 
ریزش مو
 
 
از مدل موی دم خرگوشی یا دیگر مدل های سفت مو پرهیز کنید

اگر طرفدار مدل موهایی مانند دم خرگوشی هستید که باعث کشیده شدن موها می شود خیلی مواظب باشید! این نوع مدل موها باعث ایجاد حالتی به نام کشش آلوپسی می شوند، یعنی موها به خاطر تحت فشار قرار گرفتن شدید شروع به ریختن می کنند و این مساله به فولیکول های مو آسیب می رساند. شاید وقتی جوان هستید زیاد مهم به نظر نیاید اما مدل موهایتان از همین حالا روی ظاهرتان در آینده تاثیر می گذارد.

با پزشک خود درباره داروهای ریزش مو صحبت کنید

وقتی بحث پیشگیری از ریزش مو مطرح می شود، داروهای متعددی هستند که می توانند در این مسیر کمکتان کنند. یکی از شناخته شده ترین این داروها مینوکسیدیل است که با نام روگین نیز از آن نام برده می شود. روگین داروی بدون نیاز به نسخه ای است که نشان داده می تواند از ریزش مو جلوگیری کند و حتی در برخی باعث رشد مجدد مو شود.
 
این دارو را دو بار در روز مستقیم به سر خود می زنید چون بیشترین تاثیر را روی موهای دور سر دارد و تاثیر آن در جلوی سر کمتر می شود. فیناستراید یا پروپشیا قرصی است که باید تجویز شده و به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد. دانستن این نکته بسیار مهم است که هر دو این داروها برای اینکه تاثیر ماندگاری داشته باشند، باید به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرند. با پزشک خود صحبت کنید که چه نوع داروهایی استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

استرس خود را مدیریت کنید

برخی آقایان به خاطر ریزش مویی که دارند دچار استرس می شوند و این استرس مضاعف بر مشکلشان می افزاید. سطح بالای استرس می تواند باعث ایجاد شرایط ریزش موی بسیاری شود از جمله تلوژن افلوویوم (شرایطی که اساسا موها را از سر بیرون می کشد) تریکوتیلومانیا( شرایطی که یک مرد، موی خود را می کشد و از کف سر جدا می کند) و آلوپسی آره آتا (زمانی که سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند).

بهترین کار این است :استرس خود را با ارزیابی مجدد نقاطی از زندگی که باعث این تنش ها می شود تحت کنترل در بیاورید. همچنین می توانید از تکنیک های ضداسترس مانند ورزش مرتب و نفس عمیق نیز استفاده کنید.
 
 
ریزش مو
 

سیگار کشیدن و مصرف الکل را متوقف کنید

این را همه می دانیم که سیگار کشیدن و نوشیدن الکل می تواند عواقب وحشتناکی برای بدنمان داشته باشند. اما شاید ندانید که این عادات می توانند روی موها نیز تاثیر بگذارند. تحقیقات بسیاری هستند که نشان داده اند سیگار و الکل، مکمل ریزش مو هستند. سیگار کشیدن به این دلیل می تواند باعث مشکل شود که روی جریان خون به سمت فولیکول های مو تاثیر می گذارد. نوشیدن الکل نیز باعث کاهش آب بدن و کاهش جذب مواد مغذی می شود.

ورزش مرتب می تواند کمک کند

می دانید که ورزش برای بدنتان خوب است، اما می دانستید برای موهای سرتان هم می تواند بسیار عالی باشد؟ ورزش، روشی ثابت شده برای کاهش استرس است و می تواند گردش خون و سلامت کلی بدن را بهبود ببخشد. همه اینها به تشویق رشد موی بهتر کمک می کند.

با پزشک خود درباره مکمل ها صحبت کنید

برای پیشگیری از ریزش مو و رشد مجدد آنها مکمل های فراوانی در بازار پیدا می شود. با این حال برای انتخاب یکی از آنها حتما باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و سپس اقدام به تهیه آن نمایید.

توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان

52

کلینیک پوست ، مو و زیبایی ایران نوین

 کلینیک تخصصی ایران نوین با 15 سال تجربه و بهره گیری از ماهرترین ، مجربترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی و با استفاده از آخرین متدها و برخورداری از مدرنترین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه زیبایی از معتبرترین مراکز زیبایی در ایران و منطقه می باشد .

این کلینیک مفتخر است که در طول فعالیت چندین ساله خود بهترین خدمات را ارائه نموده و از حیث کیفیت و مشتری مداری نسبت به سایر مراکز متمایز و مورد توجه باشد.
تلاش کادر پزشکی کلینیک در جهت رسیدن به بهترین نتیجه درمانی می باشد
 
سرلوحه فعالیت های ما در کلینیک ایران نوین حصول رضایت شماست
تلفن : 02122221000 پاسخگویی 24 ساعته


































توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان - نمناک

namnak.com/جلوگیری-از-ریزش-مو-در-آقایان.p46491
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
ریزش مو و درمان ریزش مو آقایان و کارهایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان و تامین آب بدن را د ر نمناک بخوانید.

برای جلوگیری از ریزش مو چه باید خورد؟ - بیتوته

www.beytoote.com/attire/hair/rezesh-mu.html
Translate this page
ریزش موی آقایان و راه های جلوگیری از آن ... یکی از راههای درمان ریزش مو مصرف مواد مغذی حاوی ویتامین B است ... شایع ترین دلیل ریزش مو در زنان کمبودهای غذایی است، زیرا معمولاً برای کاهش وزن خود رژیم های غیر اصولی را به کار می برند که نتیجه ی آن بروز این مشکل ... بهترین توصیه این است که غذاهای مفید و خوشمزه اما کم چرب مصرف نمایید.

۱۰ توصیه به آقایان برای مراقبت از مو و درمان ریزش مو - نیک صالحی ...

https://www.niksalehi.com/hamechiz/archives/204588.php
Translate this page
معمولا بیشتر متخصصان هرچه درباره موها، بهداشت و سلامت آنها گفته‌اند، خانم‌ها را مخاطب خود قرار داده‌اند و توصیه‌هایی برای آنها داشته‌اند. در این مطلب سعی کرده‌ایم مهم‌ترین ...

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟ | ingooneh

ingooneh.com/چگونه-از-ریزش-مو-جلوگیری-کنیم؟
Translate this page
ریزش مو دلایل مختلفی دارد، شامل رژیم غذایی، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی، داروها، ... و به علاوه توصیه هایی داریم برای افرادی که ریزش موی آنها شدت پیدا کرده و به یک ...

توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان | فیدگاه

feedgah.ir/post/.../توصیه-هایی-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو-در-آقای...
Translate this page
5 hours ago - توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان. ... پیامک عید نوروز ۹۶ ،تبریک عید نوروز با متن های زیبا و دلنشین · ساتین. نون و پنیر و سبزی ...

18 دلیل ریزش مو + راه پیشگیری - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/news/.../18-دلیل-ریزش-مو-راه-پیشگیری
Translate this page
شوره یا پوسته های موجود در موهای برخی افراد مسری نیست، پس چگونه به آن مبتلا می شویم؟ ... فکر می کنید رژیم غذایی نادرست می تواند دلیل ریزش مو باشد؟ ..... از همه چی دس کشیدم اما ریزش موهام هنوز ادامه داره خواهشن یه چیزی بهم توصیه کنین تا کلا طاس نشدم.

درمانها و روشهای خانگی برای جلوگیری از ریزش مو | مرجع سلامت و زیبایی ...

parsivenus.com/?q=درمانها-و-روشهای-خانگی...جلوگیری-از-ریزش-مو
Translate this page
مصرف انواع آجیل، مغزها، تخم مرغ و ماهی نیز برای جلوگیری از ریزش مو توصیه می شود. ... اما مکمل ها و قرص های آهن تنها زمانی تجویز می شود که آزمایش خون شما کم خونی را ...

5 توصیه برای جلوگیری از ریزش مو | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/2312
Translate this page
Mar 4, 2011 - برای پیشگیری از ریزش مو 5 نکته مهم پیشنهاد می‌کنیم که رعایت آنها می‌تواند سودمند باشد: 1- سعی کنید در برنامه غذایی خود از سبزی‌ها و میوه‌های تازه به ...

نو به نو - توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان - تازه ...

www.n1.nobno.ir/showpost.php?id=5696
Translate this page
4 hours ago - توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان. برای جلوگیری از ریزش مو سعی کنید از یک برنامه غذایی سالم تمام ویتامین های مورد نیاز بدنتان را ...

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم - روزتاب

www.rooztab.com/fa/13

Searches related to توصیه هایی برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان

جلوگیری از ریزش مو در مردان

جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی

شامپو برای جلوگیری از ریزش مو

قرص جلوگیری از ریزش مو

جلوگیری از ریزش مو ارثی

جلوگیری از ریزش مو با طب سنتی

درمان قطعی ریزش مو در مردان

درمان ریزش شدید مو

۹۶/۰۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
sajad

کانال فیلم و اهنگ موزیک پدیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید