بهبود رابطه جنسی در بیماران دیابتی

برای بهبود رابطه جنسی وارد عمل شوید – آخرین اخبار ایران و جهان

 راه کارهای بهبود رابطه زناشویی

چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟


http://www.matlabak.ir/2ona/uploads/www.matlabak.ir1487584933.jpg




داشتن یک رابطه زناشویی سالم با پیشنهادات متخصصان

مطمئنا همه ی شما می دانید که برقراری یک رابطه جنسی سالم برای حفظ رابطه عاطفی زناشویی مهم است . فواید بسیاری از لحاظ جسمی و روانی در بطن رابطه جنسی نهفته است که تا پیش از ان بسیار اشاره کرده ایم ، از اکسیژن رسانی به مغز و قلب تا رفع فوری استرس و فشارهای عصبی که تنها بخشی از این فواید می باشد.

گاهی زوجین به دلایل مختلف دچار بی میلی در رابطه زناشویی می شوند ، این بی میلی علتی دارد که در جسم و روح شما پنهان است . بی اطلاعی از این عوامل مانع از رفع انها و داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت می شود.از این صحبت ها که بگذریم به اصل ماجرا می رسیم ، چگونگی برقراری یک رابطه زناشویی خوب و سالم به لحاظ داشتن وضعیت مناسب جسمی است .

 رابطه جنسی

رفع بی میلی به رابطه جنسی و زناشویی

چطور جسم خود را برای داشتن رابطه جنسی و زناشویی سالم  آماده کنیم؟

در این بخش به توصیه های متخصصان پرداخته ایم و 6 نکته ی ساده ولی مهم برای موفقیت در رابطه زناشویی که به انها اشاره می کنیم.

 1- بدن خود را هیداراته نگاه دارید:

بله باز هم نوشیدن آب و هیدراته کردن بدن . در همه حال با نوشیدن کافی آب بدنتان را هیدراته کنید به خصوص قبل از انجام رابطه جنسی چرا که در غیر اینصورت کم آبی بدن در تحریک و ارضا شدن اختلال ایجاد میکند.

2- ورزش کگل انجام دهید:

با انجام این ورزش ماهیچه و عضلات لگن شما قوی تر شده و رابطه جنسی بهتری خواهید داشت.

تمرینات یا ورزش های کگل، ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم و راست روده (رکتوم) هستند.تمرینات یا ورزش های کگل، ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم ، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند. مبدع این ورزش ها آرنولد کگل متخصصی زنانی است که در دهه 1940 میلادی این ورزش ها را برای کمک به درمان بی اختیاری پس از زایمان ابداع کرد.

رابطه جنسی

راهکارهایی برای رابطه جنسی خوب و موفق

 3- مواد غذایی طبیعافزایش دهنده میل جنسی مثل سیر ، توت فرنگی و.. مصرف کنید:

مصرف مداوم و مرتب این دسته از مواد خوراکی گردش خون را منظم و روان می سازد و داشتن گردش خون مناسب بدن را در جریان رابطه زناشویی در شرایط بهتری قرار خواهد داد.

گردش مناسب جریان خود یکی از عوامل موثر در عملکرد خوب بخش تناسلی در زنان و مردان است.

 4- اگر سیگاری هستید سیگار را ترک کنید:

این عادت فوق العاده مضر را ترک کنید تا از یک رابطه زناشویی باکیفیت لذت ببرید . مصرف دخانیات به خصوص سیگار باعث اختلال نعوظ می شود.

 5- استرس را از خود و زندگیتان دور کنید:

در توضیح این پیشنهاد کافیست بدانید که داشتن استرس و نگرانی تمام فواید رابطه جنسی را نابود می کند و یکی از اصلی ترین علل اختلال جنسی است.

 6- به یک متخصص مراجعه کنید:

گاهی برای زوجین مشکلاتی در رابطه با رابطه زنشویی رخ می دهد که بهتر است با یک فرد متخصص در این زمینه مطرح شود ، فردی که سالها در این مورد مطالعه کرده و تخصص دارد راهکارهای خوبی به شما ارائه خواهد داد.

رابطه جنسی , بهبود رابطه جنسی با 6 تغییر ساده




















































برای بهبود رابطه جنسی وارد عمل شوید - نمناک

namnak.com/رابطه-جنسی.p44888
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
رابطه جنسی و حرکت ورزشی برای تقویت میل جنسی و بهبود روابط زناشویی و روش های افزایش میل به رابطه با همسر و نکات مهم و ساده برای زندگی موفق در نمناک.

برای بهبود رابطه جنسی وارد عمل شوید – آخرین اخبار ایران و جهان | NewsAir

www.newsair.ir/برای-بهبود-رابطه-جنسی-وارد-عمل-شوید/
Translate this page
2 hours ago - مطمئنا همه ی شما می دانید که برقراری یک رابطه جنسی سالم برای حفظ رابطه عاطفی زناشویی مهم است . فواید بسیاری از لحاظ جسمی و روانی در بطن رابطه ...

بالاترین: برای بهبود رابطه جنسی وارد عمل شوید

https://www.balatarin.com/permlink/2017/2/21/4441443
Translate this page
1 hour ago - مطمئنا همه ی شما می دانید که برقراری یک رابطه جنسی سالم برای حفظ رابطه عاطفی زناشویی مهم است . فواید بسیاری از لحاظ جسمی و روانی در بطن رابطه ...

برای بهبود رابطه جنسی وارد عمل شوید : مطمئنا همه ی شما می د ... | پارسی پو

parsipoo.ir/news/.../برای-بهبود-رابطه-جنسی-وارد-عمل-شوید/
Translate this page
2 hours ago - مطمئنا همه ی شما می دانید که برقراری یک رابطه جنسی سالم برای حفظ رابطه عاطفی زن.

بهبود رابطه جنسی در بیماران دیابتی - سیمرغ

seemorgh.com › سلامتسلامت جنسیسلامت جنسی در خانواده
Translate this page
May 12, 2015 - وارد عمل شوید. برنامه ریزی مفید است اما وقتی وارد رابطه جنسی شدید، در این افکار غرق نشوید. دلیلی وجود ندارد که چون برنامه معمول ورزشی دیابت خود را ...

.: Porseman.org :. - راه کارهای بهبود رابطه زناشویی - پرسمان

porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
چه بسیارند افرادى که به عمل زناشویى اقدام مى کنند، ولى به هیچوجه غریزه جنسى آنان ارضا ... برای هردوی شما، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه .... و یا شیرخوار واقع شوید دچار مشکل می شوید؛ بنابراین توصیه می شود همبستری در ... خانه، باید با اجازه وارد شوند[4] و این همان محل استراحت زن و شوهر، یا اتاق خواب است که ...

بهبود رابطه جنسی بیماران دیابتی - پارس ناز

www.parsnaz.ir/improve-diabetics.html
Translate this page
وارد عمل شوید. برنامه ریزی مفید است اما وقتی وارد رابطه جنسی شدید، در این افکار غرق نشوید. دلیلی وجود ندارد که چون برنامه معمول ورزشی دیابت خود را دنبال نکرده اید، ...

چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ - ایران ناز

www.irannaz.com/news_detail_11203.html
Translate this page
همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست پس اگر یکی یا هر دوی زوجین ... جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است ... با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. ... بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید

غول چراغ شخصی خودتان • 14 راه خراب کردن رابطه جنسی با همسرتان | بلاگ

https://genie.ir/blog/2014/10/bad-relationships
Translate this page
رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی راحت خراب می شود. ... دست از اتلاف وقت بردارید و یکسره سراغ عمل اصلی بروید. ... نیازی نیست که طی رابطه جنسی کاملاً لخت شوید چون کار بعد از رابطه جنسیتان را هم بیشتر می کند که ... میتواند بروی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند.

غول چراغ شخصی خودتان • راهکارهایی برای گرم نگه داشتن رابطه جنسی ...

https://genie.ir/blog/2014/09/good-couple
Translate this page
کسب اطلاعات درست درباره مهارت های بهبود روابط زناشویی بین دو جنس، تقویت احساس ... در ابتدا ممکن است چندان احساس خوشی از آن نداشته باشیم، اما پس از این که وارد ... بر اساس قرارداد عمل کردید، ممکن است با مشکل اختلاف در میل جنسی رو به رو شوید که ...