خاطرات زن عراقی از اعدام‌های هولناک داعش

اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه

فیلم اعدام 14 مرد در قفس کوسه ها توسط داعش+تصاویر

روش های اعدام و کشتن داعش


http://www.tarashe.com/images/arash/lionroar.jpg



وحشیانه ترین اعدام های داعش در موصل

یک زن عراقی بیست و چند ساله که از دست تکفیری ها در موصل فرار کرده و از عملیات اعدام داعش برای حقایقی را روایت کرده است.اعدام داعش
اعدام داعش
 
این زن که از اعضای تیم الکترونیکی و میدانی موصل بوده است در این باره گفت:از نظر عناصر داعش تیرباران قربانیان عملی خسته کننده بود از این رو، روش های جدیدی ابداع کردند که از آن جمله می توان به انداختن در آب جوش اشاره کرد. همچنین آنها سر یک کودک زیر 10 سال به اتهام اهانت به ذات الهی از تن جدا کردند.
 
وی افزود:داعش در قتل عام غیرنظامیان میان کودکان، بزرگسالان، زنان و مردان تفاوتی قائل نیست و دستگاه کشتار این گروه تروریستی از همه گروههای سِنی، قربانی می کند.
 
این زن تعریف می کرد:عناصر داعش، یک زندانی را در قفس شیر گرسنه ای انداختند که یک هفته هیچ غذایی در اختیارش گذاشته نشده بود. شیر گرسنه، زندانی مذکور را زنده زنده خورد.
 
به گفته این زن فراری از شهر موصل، داعش روش جدیدی را برای کشتار قربانیان ابداع کرده است که عبارت از منفجر کردن گردن آنها با استفاده از ماده منفجره تی ن تی از فاصله دور است. بدین ترتیب سر قربانی منفجر و به طرز فجیعی از بدن جدا می شود. وی تصریح می کند خودش شخصا شاهد این عملیات اعدام بوده است.
 
داعش، حتی شماری از شخصیت های موصل را نیز که در گذشته برای انتخابات پارلمانی یا شوراهای منطقه نامزد شده و به مناصب مذکور دست نیافته بودند اعدام کرده است. داعش، صرف نامزد شدن آنها را به منزله جواز مرگشان می دانست.
 
این بانوی فراری از دست داعش تصریح کرد:بیشترین غیرنظامیان قربانی اعدام های داعش را افرادی تشکیل می داند که داعش آنها را به همکاری با دشمنانش متهم می کرد. بیشتر اتهامات این افراد نیز ساختگی بود و عناصر داعش برای آنها پرونده سازی می کردند. به طوری که حتی گفته می شود داعش کلیه افرادی را که با رفتن به میدان جنگ مخالفت و از آن فرار می کردند به قتل می رساند.

اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه















اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه - نمناک

namnak.com/اعدام-داعش.p46608
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 review
4 hours ago - اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه. اعدام داعش ، اعدام داعش. زن جوانی که به تازگی از چنگ گروهک تروریستی فرار کرده است پرده از هولناک ترین ...

اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه - فراگفت

faragoft.ir/News...==/اعدام-هولناک-داعش-با-استفاده-از-شیر-گرسنه
Translate this page
2 hours ago - اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه. اعدام داعش ، اعدام داعش. زن جوانی که به تازگی از چنگ گروهک تروریستی فرار کرده است پرده از هولناک ترین ...
Images for ‫اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه

نو به نو - اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه

www.n1.nobno.ir/showpost.php?id=6617
Translate this page
3 hours ago - زن جوانی که به تازگی از چنگ گروهک تروریستی فرار کرده است پرده از هولناک ترین اعدام داعش برداشت و از شکنجه های دردناکی گفت که تکفیری ها ...
توزیع گوشت منجمد و یخ زده در بازار/ مرغ کیلویی 7500 ...
25 Mar 2017
زندگی درتهران را دلپذیرتر کنیم/فکر می کنم قالیباف رکورد ...
25 Mar 2017
More results from www.n1.nobno.ir

اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه | فیدگاه

feedgah.ir/post/.../اعدام-هولناک-داعش-با-استفاده-از-شیر-گرسنه/
Translate this page
4 hours ago - اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه. ... اتفاقی عجیب هنگام انجام حرکات نمایشی با خودرو + فیلم · باشگاه خبرنگاران. فیلمی از لحظه شکسته ...

آپارات - داعش سوار طوفان

www.aparat.com/result/داعش_سوار_طوفان
Translate this page
جنایت هولناک داعش و اعدام بیرحمانه مخالفانش بشکلی فجیع! سوار طوفان. 10,017 بازدید. 1:49 ... جنایت وحشتناک و جدید داعش با استفاده از اره برقی · سوار طوفان .... درگیری عجیب و جسورانه بابون شجاع با شیر گرسنه افریقایی! سوار طوفان. 75 بازدید.

خاطرات زن عراقی از اعدام‌های هولناک داعش | دانشجو | خبروان

khabarone.ir/news/.../خاطرات-زن-عراقی-از-اعدام‌های-هولناک-داعش
Translate this page
5 hours ago - این زن تعریف می کرد: عناصر داعش، یک زندانی را در قفس شیر گرسنه ای انداختند ... عبارت از منفجر کردن گردن آنها با استفاده از ماده منفجره تی ن تی از فاصله دور است. ... اعدام های داعش را افرادی تشکیل می داند که داعش آنها را به همکاری با ...

فیلم اعدام 14 مرد در قفس کوسه ها توسط داعش+تصاویر | رکنا

www.rokna.ir/.../191929-فیلم-اعدام-مرد-در-قفس-کوسه-ها-توسط-دا...
Translate this page
Aug 19, 2016 - رکنا: چند مرد عراقی به اتهام همکاری با نیروهای دولتی و پیشمرگه در منطقه الفیصلیه در مرکز موصل اعدام شده‌اند.

داعش در جنایتی تازه 36 شهروند کرد عراقی را به قتل رساند

zarindl2017.ir/news/106130
Translate this page
n گروه تروریستی داعش دریک جنایت تازه دربخش غربی موصل تنها به بهره گیری از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی ... اعدام هولناک داعش با استفاده از شیر گرسنه.

تصاویر این شهر زمانی پایتخت داعش بود - مجله اینترنتی ایرونی ها

iruniha.xyz/search/?q=تصاویر+این+شهر+زمانی...داعش+بود
Translate this page
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، تروریست های داعش با انتشار تصاویر هولناکی از اعدام سه نفر در «دیرالزور»سوریه ... خرس و شیر گرسنه، تنها بازماندگان باغ وحش داعش در موصل!+ ... داعش سرکرده ارشد تروریست های تحت حمایت ترکیه را اعدام کرد ... داعش بار دیگر با استفاده ابزاری از کودکان دو ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرد.